Selasa, 28 September 2010

Ini Dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inilah hero mama yang sorang ni.... Namanya Hamizan Hakim Bin Herman.. Hari ni pun mama takleh nak citer panjang2.. sebab jap lagi nak pi Putrajaya... tadi plak bz check report... haiyaaa....!!!!!!!!!! Sudah besar budak ini... beratnya dah 5kg... baru masuk 2 bulan semalam.... Hero mama ni tak banyak ragamnya... Alhamdulillah... jangan dah beso sok banyak ragamnya... mau ler kena gas pemedih mata ngan mama... kakak awak dah selalu kena dah... hehehehehe... mama..mama..kena muhasabah diri ni.... kena kawal emosi... k la kawan2..mama nak pi mengepam dulu... esok jumpa lagi...


Chau Chin Chau.....

12 ulasan:

DrSinga berkata...

fotostet mama!!!!

Beattey berkata...

hahahahah...

100% kan...kan..kan...

PUTUBAMBU berkata...

eeeii..comelnya hamizan ni..!

wahh..lama menghilang..tertunggu2 kita dibuatnya..

ape2hal pun..dah selamat semuanya.. alhamdulillah...

welkam to the kelab ada baby tecit lagi ye...hehhehe..

comel sangat..! mata diaaa..tajam!

Beattey berkata...

kak Putu...

Thanks ye..Alhamdulillah semua selamat...

Selamat hari raya kak..senang2 datang la rumah ye..

aza berkata...

alhamdulillah....comel...Semoga menjadi anak yang solah ye nak...

Beattey berkata...

InsyaAllah...akan ku didk anak-anak ku menjadi anak yang soleh...amin..

bintangku berkata...

tgk muka bb baru kuar pewut nie, rasa cam nak ada bb lagik lak. :P

mummyseri berkata...

salam ..
alhamduliallah n tahniah..
wah da besar jugek..
lama tak dtg sini..

Beattey berkata...

Shania : hehehe..nak ada baby lagi..ok la tu kan...menambahkan umat...syok main ngan baby ni...

mummyseri : alhamdulilah...terima kasih ucapan tahniah tu....awak macam mana hari raya di perantauan??tak balik kg tengah ke??

Mia-Ina berkata...

akhirnya mia menanti entry & msk sini..tahniah kak dah dpt baby ke-2..comel sekali

MeL MikaiL berkata...

wahhh tahniah! kejap je 2bulan dah.

Beattey berkata...

Mia : Thanks mia....seronok tau dapat baby ni..mia cepat2 la...

Mel : terima kasih...aa..ah, kejap jek rasa.macam mana diet awak skrg nih???