Selasa, 23 November 2010

Lomah Somangat Den!!!!!!!!!!!!..




Hari ini adalah hari yang paling membengangkan mama....
banyak barang yang lupa nak dibawak ke ofis...
satu, lupa nak bawak hp...
dua, lupa nak bawak tumbler tempat letak susu..
tiga, lupa nak bawak cable camera...
yang no 3 ni la yang paling bengang sekali...
pasal, takleh nak mengupload gambo2 memasak yang telah sekian lama terperuk...
macam pekasam daaaa...
beriya2 nasi ayam n getuk2 ubi pagi tadi berposing2...
sampai kena perli...
tebalkan jek telinga...
janji mama happy kanssss....

lagilah nak benti keje ni...
mama usahakan jugak nak pasang tenet kat umah....
takle putus hubungan ngan kawan2 maya mama semua....
sebab mama ni takde banyak kawan kat KL ni...
sebabnya dok kat ceruk Sg. Penchala...
umah plak kat atas bukit....bukan macam kat kg mama..umah deret2...
lagilah mama ni seorang yang tak tahu memandu....
lumpuh segala2nya...
kalau merempit boleh ler....
itu ler sebabnya kalau hujung minggu jek, terperap jek la kat rumah...
paling jauh pun naik umah mak...
huhuhuhu....

kita tengok apa jadik esok!!!!!!!!!!!





8 ulasan:

kucingorengemok berkata...

jelesnyaaaa orang tu dapat berenti keje! :)

I want to lose weight berkata...

Aku pun kat Tg Malim ni lansung takde kawan tau..

Sumer kawan2 cyber je

Beattey berkata...

KOG : jeles jugak org yang keje dapat pegang duit banyak2..!!!

ZEL : ko pun sama yek...senasib la kita..bile la dapat jumpa ngan ko...together2...

bintangku berkata...

Sm lar.... tak ramai kwn jgk kat kwsn umah nun...
Wah... jelesnya aiii.... dok umah jaga anak2.... tp keje kat umah lagi byk kann....

PUTUBAMBU berkata...

ish..ish...hari 'tertinggal' sedunia le yek? hehehe..

sabar je lah

Beattey berkata...

Shania : wah, tak sangka awak pun sama jugak yer...tapi kita lagi jeles org keje....

kak Putu : mmg pun...geram tol...sabo jek la...

Nieza Ishak berkata...

Beat nak resign dah ?????

Beattey berkata...

Nieza, yolah lah..last keje 31hb january..ikutkan 31/12, tapi ada projek yang lom settle...