Selasa, 22 Mac 2011

profession baru.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Assalam...

bersua lagi....tengah ada mood nak blogging....
lagipun ada keje nak disiapkan....
semalam projek buat kerepek2 sudah siap..
dah siap pek pun..cuma lom hantar kat kedai jek...

sekarang ni mama dah ada profession baru...
hheheheheh.....
kawe doh jadik pembuak kepok ....
secara kecil-kecilan jek....
selagi ada orang order...
selagi tu la mama akan teruskan profession ni...
tak pernah terfikir leh buat keropok lekor ni...
jauh sekali nak menjualnye...
rezeki anak2...
alhamdulillah....



Dan ini hasilnya...
keropok lekor yang dah goreng tak sempat nak snap....
mama siap buat colek dia lagi...
senang jek..rasa sebijik macam colek kat kelate nu...
hehehehh....



sape nak order...
mai koling2...
Align Center
heheheheheh....

sape nak free..mai datang umah....
kita wat minum2 petang....
.
.
.
.
.
.



3 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

nk g..tp xtau umah hu hu hu...klu org dh pelawa pe slhnye kan he he he

DrSinga berkata...

wahhh..
makin maju nampak!!!!
:)

Beattey berkata...

lin; dah tu..tak reti2 nak mai....tetamu ni bawa rezeki ko tau...

Dr Is :heheheh..kenalah memajukan diri yang bertapa ni...