Khamis, 28 Julai 2011

Happy Birthday My Boy....!!!!!!!!!!


Hari semalam genap setahun...
hari semalam gak kena cucuk kat klinik...
setakat hari ni lom demam lagi..
tak tau la plak sok2...
berat dia turun...ni penangan demam teruk la minggu2 lepas...
lagipun dah dapat kaki..
melasak sana sini la...


Mama taklah buat sambutan besday mizan besar2an..
cuma sambut ngan kek hasil tangan mama n mak lang dia belanja KFC..
jadilah kan...sebab malas nak mengemas nnt...
heheheh..apa punya pemalas..
janji dapat makan n potong kek cukuplah....


angan2 mama nak tgk dia jalan masa raya nanti dah tercapai..
dia dah laju berjalan...
ada jugak jatuh2...tapi sekarang ni dah nak berlari lak...
alhamdulillah, dia membesar dgn sihat...
semoga Mizan menjadi anak yg soleh dan bijak...
dapat menyumbang sesuatu untuk agama dan bangsa...
amin...

7 ulasan:

kucingorengemok berkata...

laa, sebijik kakak dia! happy birthday, mizan :D

cik cek berkata...

Happy Birthday mizan....yummyyy cake...sedapnya....

noradzlina.kamdani berkata...

muka fotostate si akk.....bam bam la mizan tu.... kek tu kek tiramisu ke?
sedapnye...

Beattey berkata...

KOG : duplicate ek...tq ye..

cik cek : tq aunty (mizan ckp)..kek tu mmg sedap..n senang jek nk buat...

lin : tak mana bam2nye lin..berat dia dah turun 2kg...ni kek choc indulgence lin...

Diana @ Melley Mey berkata...

happy birthday Mizan... moga dah besar nnt jadi anak yg soleh dan berjaya dunia akhirat... Amin.

Nieza Ishak berkata...

fotostat betul muka mama & kakak dia ...... takde sorang pun ekut muka papa .. ;)

appy buffday mizan ;)

Beattey berkata...

Diana : amin...semoga makbul doa tu..thanks juga sbb sudi gak jenguk blog kita ni...

Nieza : hehehehe...sebiji sebijon ek..tunggu la anak no 3 ikut muka papa lak..