Isnin, 11 Oktober 2010

Blueberry Buckle...So Yummyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Salam....

Dah lama mama tak bersiaran kan...
Rindu plak nak jalan2 rumah kawan2...
jenguk2 kawan2 memasak...bercelotoh...makan2...
sebabnye mama cuti panjang...
jaga anak2 demam...
berselang-seli plak demamnya...
terpaksa la mama korbankan cuti tahun...
ingatkan nak simpan cuti tu untuk pi cuti2 dengan family...
nampaknya kabur lagi untuk kali ni....


Jadi bile dah dok kat rumah..
macam2 la projek yang mama bikin...
buat kek itu..kek ini....
macam2 kek..sampai en papa pun dah naik muak...
tapi semua kek yang mama buat tak sempat nak snap...
sebabnya bile nak snap jek..mizan dah menangis..
asal nak snap jek...ada orang datang....
mama kalau snap gambar makanan ni main sembunyi2...
sebab papa selalu perli mama....tak best la....
jadi kek yang sempat mama snap gambarnya ialah Blueberry buckle...
ni hajat yang dah tertunailah...
dok tengok kat umah kak hana jepun...
kalau sesiapa nak cuba boleh refer kat sini...
kita tak guna blueberry fresh..cuma yang ada blueberry filling...
pastu dok gatai tangan men'deco' kek tu ngan choc chip n ceri merah merah..
kira ok gak...sedap..lembut.....semua lengkaplah....
bau satu rumah bila bakar kek ni....
tak rugi cuba....recommended!!!!



apalagi....

MAI SEPOTONG...!!!!!!!!!!!!!!

5 ulasan:

DrSinga berkata...

MAI SEPOTONG!!!!!!!

Beattey berkata...

mai la datang rumah....

dari sebelum puasa..sampai dah habis raya..

tak muncul2 jugak Dr Singa nih..

PUTUBAMBU berkata...

NAK SIKITTTTTT..!

Beattey berkata...

kak putu..nah amik ni...

POSH76 berkata...

look yummy hehe