Rabu, 27 Oktober 2010

Sangat Susah Hati....!!!!!!!!!!!!!!!!


Salam...

Mesti korang tertanya2kan...
mana mama pegi...
tak pegi mana2 pun....
cuma bulan ni adalah bulan yang tak sihat buat mama n family..
mana taknya..mula2 jannah demam...
pastu mizan plak...pastu minggu lepas mama dan jannah demam...
minggu ni papa plak yang demam....
nak buat macam mana...
mama redha..ini semua ujian dari Allah S.W.T....
alhamdulillah..mama semakin pulih...
cuma jannah dengan papa yang masih sakit2 lagi...

Sejak2 demam ni kan....
susu mama makin merudum nampaknya...
hari2 mama susah hati tau...
sebab stok EBM kian susut....
sekarang sehari nak dapat 10 oz pun susah....
kadang2 masa mengepam tu mama menangis tengok botol yang tak penuh tu....
sedih tau....
mama dah cuba bangun tengah2 malam mengepam...
tapi hasilnya tetap hampeh....
macam2 dah makan makanan yang banyakkan susu....
tapi still lom membantu...
mama masih mencari2 apa lagi yang boleh membantu banyakkan susu.....
hari2 mama berdoa supaya banyakkan balik susu mama macam awal2 hari tu....
seronok jek bile balik rumah bawa balik hasil susu penuh 1 tumbler....


wawawawawawawawawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hati mayak susah wooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tolong!!!!!!!!!



tolong!!!!!!!!



tolong!!!!!!!!!!



5 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

ok...mungkin kene buang negative thought tu dlu kot...jgn sedih2...mental kene stimulate kn air susu...iaitu ckp dgn diri selalu bende2 yg positif yg insyallah baby akn tetap dpt bekalan susu yg cukup...

mummyseri berkata...

Salam beaty..
aah betol ckp norazdlina tu..i/allah nnt byk air susu bile kite positif n percaya yg kite boleh lakukannya..
d smping kite usaha melalui pemakanan yg boleh menambahkan air susu..

k jgn sedih2 yek..

Beattey berkata...

lin : terima kasih atas nasihat mu...kita ni selalu sangat susah hati..tu pasal air susu malu2 jek nak kuar...

mumyseri : wsalam..kita akan cuba fikir yang positif saje...nak tgk macam mana perubahannya plak...

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Dik Beattey...try makan sup ikan kikik.....ni petua orang tua-tua...itu jer yang mampu Akak tolong!

Beattey berkata...

wsalam..terima kasih kak watie...sekarang ni kita tengah try makan apa yang org kata boleh banyakkan susu....