Rabu, 23 Februari 2011

Tempahan...!!!!!!!!!!


Assalam..

Selamat pagi semua...

Pepagi dah buat entry...
mama takde keje ke????
hahahhahaha...sangat pelik....
bukan apa saje nak merehat badan..
penat malam tadi membaking dan menggulung popia..
sakit pinggang nih...
tak cukup tido pun ye...
nak siapkan tempahan carrot cake n popia nestum horlick punya pasal..




Dah siap masak pagi2 buta lagi...
hari ni menu lunch adalah sangat simple...
Nasi ayam ipoh tau....
mama kalau malas, menu nasi ayam n nasi tomato adalah wajib...
lagipun mama diet..tak makan lunch..
cuma ambil oat n susu saje...
tapi berat dok tang tu jugak...
mama pun jadi heran..

Menu minum petang adalah pepperoni pizza..
dah siap pun di frozenkan..
petang ni cuma on oven...bakar 20min
siap!!!!!!!!!!!!!!!!
tak payah la nak bergelut ngan anak2 petang2 nak buat minum petang...
sudah disiapkan pepagi hari....

teringat diolog mohd zain (labu) dalam cite labu labi....

mak inchik : labu, sudah kau siapkan makan petang pak inchik kau..
labu : sudah mak inchik, dari pagi lagi saya dah siapkan..
mak inchik : jangan2 dah basi tak labu...
labu : itu yang pak inchik suka tu!!!!!


hahahahha.....



hahahaha...


inchik papa....confirm tak basi pasai mama dok frozen kan...


hehehehehehe..













.
.
.
.

2 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

dah lama nak cuba buat kek carot tu
harus cuba nih...

Beattey berkata...

kena cuba...ala, baru teringat lom bagi resepi mini pizza kan..nanti2 la kalau sempat ye..