Rabu, 29 Disember 2010

Order.....!!!!!!!!!!!



Ni kek yang kawan mama order..
mama tak nak citer banyak hari ni...
mama dilanda kemurungan hari ni....
mood tarak...
jangan sesapa buat lawak hari ni.....
rasa sakit hati..kecewa....
benci...sedih....
merana la mama lepas ni....
sebab....






.
.
.
.
.



sebab.........


.
.
.
.
.
.

sebab.....

.
.
.
.
.
.
.

mixer yang banyak berjasa tu sudah kojol pagi tadi......




sangat hampeh hokey...



.
.
.
.
.
.



7 ulasan:

chikadakbiru berkata...

adoiii....tau akak takde mood...tp nak tergelak gak ler...ingatkan pasal ape td...rupa2nye pasal mixeer...pujuk cik abg suruh beli baru ler...

Beattey berkata...

CB,

dah pujuk..tapi takde maknanya..bile dia bising kata duit nak pakai untuk service kete...terus merajuk...

hari ni hari mogok sedunia...

noradzlina.kamdani berkata...

mixer kenwood yg ko import dr muo ke beatty?

Beattey berkata...

bukan lin...tu aku dah pulang balik..mixer aku yang lama tu...yang aku pernah anto service...

DrSinga berkata...

ada alasan nak balik Muor dan pinjam balik mixer mak!!!!

DrSinga berkata...

mana boleh seorang Chep tiada mixer!!!

Beattey berkata...

sudah ada mixer...
semalam jugak gua beli..
panas bontot dok ofis..
otak terus jem...


hahahaha...

sangat suke hati....