Selasa, 2 Mac 2010

Nak Awet Muda!!!!!!.....

Tajuk jek dah mendatangkan minat..bukan nak cerita apa pun..cerita pasal makan gak la...kali ni nak promote pasal beras herba ponni Taj Mahal...disebabkan pagi tadi saya masak nasi tomato guna beras herba ponni, jadi teringatlah kat iklan beras tu...salah satu kebaikan beras ni adalah awet mudo...hehehhehe..selain kurang kanji dan kolestrol....memang hari2 saya bekalkan en papa dengan nasi dari beras herba ponni ni...nak elakkan perut dia makin membuncit...


Kali ni saya tambahkan 2 sudu besar jus sunquick..sedap jugak nasi ni...tapi kalau nak suap masuk ke mulut rasa ringan jek..maklumlah takde kanji...lom dapat lagi feedback dari papa tentang nasi tomato hari ni...harap2 dia suke...


Hari ni plak saya bawakan kuih tiram a.k.a kuih lidah buaya untuk budak2 kat ofis ni rasa...anyway feedback yang memberangsangkan. Tak sangka pulak depa semua nak order kuih ni...Ada yang dah order siap2 untuk raya..tapi maaflah dik, akak tengah berpantang masa raya..insyaAllah....nak order sekarang leh la akak buatkan ...heheheheh....rezeki...rezeki...alhamdulillah....



8 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

mudahnye awk dpt tempahan...kite ni harap selalu bwk diorg mmg nk mkn free jek..nk ode non hado........

TopsyTurvy Mum berkata...

Alhamdulillah, rezeki mak buyung :)

serius macam nak terkam je nasi tomato tu..telan air liur je laa :D

Beattey berkata...

lin : hehehe, depa ni mmg suke order selain daripada dapat makan free...hehehe

TTM : alhamdulillah kak...

heheheh..nak terkam ek, tapi yung tak selera nak makan....

Beattey berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
DrSinga berkata...

kalau nak awet muda kena makan sayur...
kita rela tak nampak muda!!!
heh heh heh..

Beattey berkata...

ala IS, awak tu dah awet mude pun..takyah nak makan2 sayur lagi...

POSH76 berkata...

kuih tiram tu sedap

Beattey berkata...

Posh,

Nak ke? mai datang sg penchala...