Khamis, 25 Mac 2010

Sape yang nak habiskan nih???........


Why...Why..and Why....
Bekal lunch masih tak berusik...
Sebab Yung adalah sangat tak berselera...
Pagi tadi makan bihun goreng RM1.50...
Tengahari makan buah pear....
Adakah kerana trauma berat badan yang tela
h naik tak hengat itewww???



Masa lunch saya habiskan dengan tido...
best tau tido tengahari...
walaupun ia bukan rutin saya...
sebab saya yang jenis tak suke tido tengahari...
tekak masih pahit plus payau...

Badan sakit-sakit semua...
Itulah....penangan dah tua baru nak beranak...
kan macam2 penyakit datang...
ataupun saya yang tak mengamalkan gaya hidup sihat...
dah la sakit pinggang sekarang...

kini dilanda sakit lutut....
huhuhuhu...
omak, tulung la den nih....
aden lah nak larek...
(korang faham ker???)



Sape nak habiskan nasi ni...
sian dia......
wawawawawawawawa...........


8 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Dik Beattey omak Akak kato...nasi yg tak habis...nanti bawak ekau terobang Dik ooi.....baik ekau main suap2 dengan Akak...lama2 habih jugak tu!Sabor jer lah....tu la namanya bunting....orang lelaki apo tahu???

EDDY DY berkata...

wow kat sana bihun RM1.50 jer ker? Kat Miri ni mau RM3.50 sepinggan....

Beattey berkata...

Kak Wati : kalau buleh nasik tu bawak den terobang..dah lamo aden mintak dio bawak den pi jumpo akak kek penang nu....huhuhuhu...

Eddy : Bihun RM1.50, kenyang sampai ke petang...mahalnya harga makanan kat Miri tu yer...huhuhuhu....

kucingorengemok berkata...

sedapnya rupa ikan tu, kalau satu ofis mmg kita la tolong abiskan... :)

Beattey berkata...

KOG..tu ler..yang satu ofis ni pun jual mahal..tak nak makan nasik..nak makan KFC...ari ni tobat nak bawak bekal dah...berlenggang kangkung jek ari ni..hehehehe

Mia-Ina berkata...

tgk makanan2 mcm selera je...klu bg mia, mia makan dulu....

Beattey berkata...

hehehe..klau mia dekat dah lama akak bagi...hehehe..

Beattey berkata...

hehehe..klau mia dekat dah lama akak bagi...hehehe..