Khamis, 18 Mac 2010

Nasi Beriyani....saya lupa akan awak!!!!!


Dah petang ni...
baru teringat bekal dalam beg besar saya...
nasib baik kat ofis ni ada microwave..
leh panaskan...
baru sedap nak makan...

Adalah en papa sangat risau kalau mama buat nasi beriyani ni...
dia kata takut mama lambat nak bersiap gi keje....
alahai papa...
see the leg la...
apadahal memang pun..kalau saya bikin ini nasi...
sure lambat gi keje...
sebab jannah pantang bau2 nasi ni...
cepat jek dia bangun nak mengacau...

tapi bile makan nasi beriyani ni dah tak leh nak masuk tekak...
iyelah, macam buat hi-tea la plak...
korang nak tak...
amiklah, saya dah panaskan.....

huhuhuhu......



5 ulasan:

DrSinga berkata...

awak pindah opis dekat klenet kita boleh tak???
ke... kita bukak klenet dekat2 opis awak...
:)

kucingorengemok berkata...

haiihh, awak ni la isteri paling rajin kita pernah jumpa, tiap² hari bangun awal pagi masak macam² untuk suami & keluarga... besarnya pahala!

Beattey berkata...

IS : bukak kenek bawah opis kita...sewa la ngan boss kita..hari2 kita tapaukan makan..hehehehe

KOG : alahai KOG...tapi saya tak pandai menjahit...itu jek la kepandaian yang ada..huhuhu..awak boleh ajar kita menjahit???

DrSinga berkata...

kihkihkih.....
pssstttt....awak tau ke dia tu (read:kucing tu )pandai jahit ke tidak???!!!!
(kita pandai jahit orangggg.....)

Beattey berkata...

IS, manalah tahu dia pandai jahit ke...

awak pandai jahit orang..kita takut..seriau...