Rabu, 24 Mac 2010

Yepppi!!!!!.............



Salam...

Dah lama tak update ye tak..sejak2 mixer rosak ni malas betul nak berblogging...kira hari2ku suram gitu...rasa macam tak lengkap jek...alahai nak menguli tu boleh, tapi nanti ada la minah kacaunya...tu yang tak syok....rindu rasanya nak buat kek...tapi kan, takkan la nak pukul telur pakai manual jek...lenguh tangan..dah la sekarang ni yung asyik sakit2 pinggang jek...alahai...!!!!



Hari isnin lepas, disebabkan sakit pinggang yang amat sangat, kita pergilah klinik Ibu Singa...dialah doktor yang paling sporting (baik tau...)...walaupun jauh...sanggup jugak ku redah...dan memang rezeki puan doktor tu, pagi tu saya buat pizza satay supreme...bagilah 2 ketui kat Puan Doktor tu..nak bagi banyak2 takut tak sedap..kira bagi sampel jek...kira ita de PA n the geng tu dapat rasa ke tak ek????Jadi bila dah pegi sana, kita pun scan baby sekali..alhamdulillah..sihat....tapi kan mamanya yang tak sihat..esok plak nak pegi klinik Ibu Mengadung DBKL sebab kena buat checkup lagi sekali pasal berat naik mendadak...bayangkan jek la naik sampai 6kg sebulan..padahal makan kontrol...sekarang ni masih lom lunch lagi...sebab takde selera..mana plak datang 6kg tu..aiyyyaaaahhhhhh!!!!!!!!!

apa2 pun..kita tengok keputusannya esok.....


5 ulasan:

DrSinga berkata...

*blush**blush*

kucingorengemok berkata...

eh doktor dapat pizza rasuah, kalau ada mc hari tu, dalam status "syubahah".. heheh :p

DrSinga berkata...

shhhhh.....
(eleeehhhhhhh..... kita cerita n mms pasal murtabak kat Beattey kang!!!!

Beattey berkata...

IS : jgnlah gitu...malu2 lak..mmg kenyataan pun...boleh cerita pasal murtabak KOG kat kita tak???

KOG : alahai..bukan rasuah..pasal takde org yang nak makan pizza kita tu...so kita tapaukan untuk IS...kalau awak dok dekat situ pun kita tapaukan...heheheheh...

PUTUBAMBU berkata...

6kg? huii..byk tu..!
kita naik dlm 11 kg jek sepanjang 9 bulan ngandung...

jaga makan..jaga makan..