Rabu, 25 Februari 2009

Menu Diet

Diet aku kalau korang nak tau memang menakutkan..kalau ada yang tahan boleh la ikut...kalau hari bekerja aku selalunya tak makan langsung..siang malam pagi petang aku ambik SHAKE HERBALIFE jek..perisa cappu..dah 2 minggu aku buat macam ni...

Hari cuti aku terpaksa la makan, disebabkan nanti hubby aku bising kalau tak makan..tapi selalu bising bile badan aku gumuks...huhuhuhuhu....tapi bila dapat makan, tak tercontrol..Aku rasa kalau dah start tu tak boleh nak berhenti..


Pagi

9.00 am Cappucino Shake + 600ml air

Tengahari

1.00 p.m Cappucino Shake + 600ml air

Malam

9.00 p.m French Vanilla Shake + 400ml air

Begitulah menu aku dari minggu lepas sampai minggu ni..tapi time bekerja je la...time cuti...Hullawehhh...makan segala..aku ni bukan jenis kuat makan sangat, aku boleh tak makan nasi..setakat ni la aku dah lama tak jamah nasi..tapi aku ni plak jenis tak berenti kalau dah makan snek..kata start masuk kerepek dalam mulut..ingatkan nak rasa 2-3 keping jek..sekali lantak satu bungkus..macam mana la badan aku tak besar..

Aku lom lagi nak timbang..tapi ramai dah kata aku nampak kurus sikit la...takpela..perlahan-lahan...kalau gelojoh nanti siapa yang susah..aku jugak...nanti bile dah timbang aku update yer..

Tiada ulasan: