Selasa, 4 Ogos 2009

Durian di pagi hari...apakah????

Salam

Sekarang perut dah bergodak2...adehhhai....ni la bahananya pasal makan durian pepagi buta...tapi kan, sebelum ni selalu gak aku wat macam ni...ada sekali tu aku makan durian pukul 6 pagi...ok jek perut...sebab terlalu teringin nak makan derian...mmg hantu derian....




Papa plak makan gak durian dengan lempeng....tak pernah dibuat orang...setahu aku la...paling best makan durian+santan+gula+nasi.huuuhuhuhu...teringat zaman dulu-dulu..pernah bersahur dengan bende tu jek tau....selain daripada tu aku tak tau durian nak makan ngan apa...aku belasah makan gitu jek...ada orang wat sambal colek la..apa la...ikut orang la kan...

Yang pastinyer..perut aku dah sakit dan kepala aku dah mula pusing nih....inikah akibatnyer makan durian dengan perut kosong..dah la semalam angin satu badan sebab berbuka puasa ngan teh tarik....ish..dah lama tak kena angin ngan sakit perut.....

beringat sebelum kena...........
.
.
.
.

kan dah kena....
.
.
.
.

wakakakakakakak...
.
.
.
.

adeeeehhhhh!!!!
.
.
.
adehhhh!!!


Tiada ulasan: