Selasa, 18 Ogos 2009

Jemput Makan.....


Salam...

Lama tak update..semalam aku mc....erm...hari ni lak mmg bz..banyak keje...so baru sekarang ni sempat nak update blog...adalah acara makan tengahari..aku sorang2 kat opis sebab yang lain pi melantak kat foodcourt..aku tinggallah terkontang-kanting ala2 kesunyian, makan sambil ditemani lagu kat dalam pc..apa yang aku makan...hari ni tak pose..sebab bendera merah sudah berkibar ngan gahnya..so, makan bertemakan makanan yang sihat....potato wedges salad n black pepper fish fillet...sos saladnyer lak ada 3 sos...mayonis low fat, sweet thai sauce n sos nandos....makan kat atas meja yang penuh berselerak (berselarak-tarak kata orang muo) barang2 aku....sambil makan sambil buat keje.....pekerja cemerlang la katakan...uweeekkkkkk.....
.
.
.
.

ni nak citer pasal pagi tadi plak....
.
.
.
.
Pagi yang sungguh tragis..di mana Jannah sayangku itu telah yak...alamak..mama dah pakai cantek2 jannah lak ter'yak'...so menggagahkan diri membersihkan jannah...setelah mama bersihkan jannah..papa sambung kerje pakaikan dia CD n baju..mama plak terus sambung membasuh popoo jannah...basuh plak kat lubang jamban...sekali aku tersiram sekali ngan insert2 masuk terus dalam lubang jamban..aduhai...ngan perkasanya mama menyeluk lubang jamban itu...hampeh sungguh..rupenyer sungguh dalam lubang itu...lepas tu ambik kayu mop...dok godek2 lubang tu...dapat jugaklah ku selamatkan 2 insertku itu...kenapa la cuai sangat....so, bagi tepukan kat mama yang gagah menyeluk lubang jamban pagi2 buta...hahahahha.......





apa moralnyer.....



JANGAN GOPOH !!!!!!!!
MAMA MEMANG MACAM TU KALAU DAH LAMBAT!!!!!


padan mukeeeee!!!!!!!!


Tiada ulasan: