Isnin, 3 Ogos 2009

Weight Loss Progress



hahaha....nak update jugak macam TBL untuk blogger tu...total aku turun cuma
900g jek (aku timbang guna penimbangIKEA...test naik jek tapi tak beli huahuahua)...adalah hampeh...tapi tak kisah la kan...sebabnya memang salah aku pun..makan jek..sebab banyak sangat occasion bulan ni..kenduri jek merata....aduhai...tapi mulai ogos ni aku mulakan azam aku balik untuk berdiet...hahahhaa...mula balik dari awal...rasa julai ni adalah bulan tunggang langgang aku....dengan kurangnya aku berjalan kaki pergi n balik ofis..kejenye naik teksi n tumpang budak2 ofis separuh jalan....

79.0 - 78.1 = 0.9kg (yang Adooooo....)

Mintak pandangan papa semalam...dia kata mama dah banyak makan sekarang ni..selalunyer susah nak ajak mama makan kat luar..la ni set ajer..pantang ajak....kalau dulu nak pilih menu jek berejam..sampai berjanggutlah waiter yang amik order tu (nasib baik kedai makan tu tak bersawang..)...sekarang nih...apa papa makan mama makan gak...haikkkkk???betul ke ni ma???..so papa..mulai hari ni no more makan kat luar k...kalau nak makan...order jek..mama yang masakkan....

papa pun dok risau..ma, kalau macam ni la progress mama, sempat ke nak capai target lagi 8 bulan???...aku terpana sekejap...erm...tak tahu la pa...mungkin boleh kot...tapi kena kerje keras la....adehhhhhh....

Adakah cabaran ini berjaya mama atasi??????



2 ulasan:

Unknown berkata...

wah....suami akak sentiasa berperasaan ni...kena lawan akak..terima cabatan...hehe.target berapa kak utk raya nie?

Beattey berkata...

cukup la kalau raya dapat 70kg...tapi dapat ke dalam masa sebulan setengah jek nih....alahai....