Selasa, 11 Mei 2010

Budak Baekkkkk....!!!!!!!!!!!


Ini cerita hari sabtu lepas...
konon2 kami anak beranak menghabiskan masa dengan menonton tv jek...
takde rancangan nak pi mana2...
hari pun mendung aje macam nak hujan....
tengok tv sambil kadang2 terlelap...
En papa plak layan citer hi
ndustan kat tv3...

Sedang kami syok tengok citer tu...
yang si budak kecit ni baru lepas minum susu...
dok melompat2 atas katil...
main2 hp mama....
entah macam mana terbabas tepi katil...
jatuh tersungkur ke
lantai...
tinggi gak la jatuh dari katil tu...
nasib baik tak kena bucu almari...
dapat telur sebijik kat dahi...
alamak..besar lak tu...


kami berdua dah panik...
mama apa lagi, kunyah biji buah pala n tempek kat dahi dia...
tak lama lepas tu dia melalak tak ingat dunia...
lepas 2 jam...dia muntah susu....
kitaorang bawak dia jalan2 naik kere
ta dan tidokan dia...



maghrib tu dia bangun...
muntah lagi...kali ni lagi banyak...
kesian plak tengok dia..
lepas mandi bawak dia gi klinik...
muntah lagi dalam kereta...sampai kat klinik Dr check..
nasib baik takde apa2...
lepas muntah kali ketiga baru la dia aktif semula...
kalau tak monyok jek...
budak baek la katakan.....
nak luruh jantung mama nak oiiii.....!!!!!!!!!!!!

9 ulasan:

kucingorengemok berkata...

lompat atas katil memang best, kalau boleh kita pun nak buat lagi (cuma takut katil roboh) hehe...

jannah, jannah... sesekali buat action sebelum dapat adik kan :)

Beattey berkata...

action dia adalah paling ganas sekali....jgn la dia buat hal nanti loncat2 atas adik dia...

noradzlina.kamdani berkata...

ciannye...beso tul lebam, dh hilang jendul tu ke? tuam le slalu

Beattey berkata...

lin : dah ilang pun..tu pun masih tak serik lg....

apis585 berkata...

abah kita kata "tuku tangkal balik pintu, budak pandai mmg begitu" fuhhh fuhhh fuhhhh....
da baikkk daaaaa ;-)

Beattey berkata...

hahahaha.ari tu konon buat lawak kat dia macam tu fiza...melalak terus...huhuhuhu

DrSinga berkata...

laaa.... kita terdetik nak buat entry benjol tu...:)
rupa2nya ada budak bertelur kat dahi!!!!
muntah2 ..biasalah lepas jatuh... tapi kalau >24 jam masih muntah... kena cjeck balik.. takut gegaran otak..

PUTUBAMBU berkata...

ler..kesian jannah...
tulah..melompat lagi..
nanti mesti dia ingat sampai bila2..


takpe..budak kecik cepat baik kan...

Beattey berkata...

IS : tq dr...risau kita dibuatnya...

Putu : itu ler dia putu..budak ni lasak ngalahkan lelaki...tak dok diam...