Selasa, 25 Mei 2010

Sekarang dah mula....!!!!!!!!!!



Salam....

Semalam rupanya En Papa dah mula berdiet....
dia makan sikit jek...
semalam saya memang masak a
pa yang ada dalam peti ais tu jek ...
so dia lunch dengan nasi putih, telur masak kicap, ikan goreng dan sawi goreng....
mmg tak seperti selalu, ada macam2 lauk....

Dia kata oklah tu...
papa nak diet...
seluar keje semalam dah rabak....
haiiyyyaaaaahhhhhh...
sian plak ngan en papa...
saya sumbat dengan kolestrol setiap hari...

So hari ni saya
masak untuk org diet....
nasi putih separuh, bayam tumis air, ikan goreng dan sambal belacan....
dia yang request menu macam tu....
malam plak dia kata tak nak makan...
nak minum holicks saje....

Semoga berjaya En papa...
kalau ma
malah yang diet...
takyah makan...
minum herbalife dan makan buah saje....
ataupun telan salad banyak2....
tak sampai hati nak suruh papa buat macam tu....



Tapi mama degil....
pagi ni buat sarapan ya
ng tak berkhasiat...
tapi berkhasiat la untuk yung ni....
mama buat
mayo chicken floss puff....
ala...tepek2 mayo kat pastry instant..tabur2 serunding...gulung2..
masukkan dalam cup...bakar.....DONE!!!!!!!!!


Cubalah...
memang tak rugi....
puas hati tau....
dapat makan sebiji....
sedap weh.....




Jemput makan semua.....!!!!!!!!!!!!!!!!

11 ulasan:

DrSinga berkata...

ternak kolesterol!!!
:)

Beattey berkata...

hahahahha...

tu yang sampai sakit tulang rusuk....hahahahah...

noradzlina.kamdani berkata...

xpernah dengo n tgk... rs nye? sedap ke?

Beattey berkata...

pasal ni resepi aku sendiri...hahahahha....sedap la lin...tu sebab aku tayang...kalau tak sedap takleh tayang...heheheheh...

mummyseri berkata...

kite tgk pon sedap ni..apatah lagi kalo dpt mkn.. :)

Beattey berkata...

mummy...mmg sedap..lebih2 lagi org yang tak berdiet...

Mia-Ina berkata...

feveret adik mia tu chicken floss...wallah la

en_me berkata...

ade berbulu-bulu makkk.. ahaks

Beattey berkata...

Mia : suke chicken floss ek....sedapkannnsss????

en_me : bulu-bulu yang mahal tu...ahakssss..

PUTUBAMBU berkata...

kita suke..! nak sikit...!

Beattey berkata...

putu : suke ek...mai datang umah....