Jumaat, 14 Mei 2010

Sarapan Pagi Yung...!!!!!!!!!!!!!


Salam Jumaat.....

Ni antara santapan yung di pagi hari....
sanggup pepagi buta meredah hutan belakang rumah cari daun pisang....
dah pagi pun takut2 nak g belakang rumah...
takut hantu...ahaksss....saya takut binatang ular sawa tu....
nekad..nekad...sambil meraba cari daun pandan...

kali ni wat nasi lemak sambal kerang lak....
telur mata...letak ikan bilis bebanyak...
huhuhu...puas hati...cukup puas hati....
bungkus letak daun pisang...
kali ni lepas makan, campakss saje..takyah nak basuh2...
malas ahhhh....


Yang ni plak..chicken curry puff
ala..karipap la versi pastry...
kan saya ada cakap pasal inti karipap yang terperuk dalam peti ais gara2 apam aiskrim...
dah pukul 6.30 pagi, baru la terasa macam sebungkus nasi lemak tu macam tak cukup jek nak merangkap lunch...
apa lagi bukak peti ais, amik lebihan pastry dan inti karipap..
lipat2..cucuk2..belah2...sapu susu cair kat atas dia...
masuk dalam oven...
pukul 7 dah masak....
dapat la bawak 2 ketul..untuk papa 3 ketul.....



Best tau.....lembut jek...korang nak????????!!!!!

8 ulasan:

geraugebang berkata...

sedapnya yung...tapi yang itam-itam kat ikab bilis tu apa yung? ki ki ki...mesti goreng ngan minyak bekas goreng jejemput yer...kiki ki

noradzlina.kamdani berkata...

hu hu hu rajin nye awk

bintangku berkata...

Ya Allah.... Ngerinyer gambar.... nge... nge... nge... gambar ngeri nie paling bahye kalo time pose..

Beattey berkata...

kak Gerau : ala, belen minyak buat bawang goreng...kihkihkih...

Lin : rajin ke hape...pastry instant tu....

Shania : mmg mengerikan bagi org yang berdiet jugak...

DrSinga berkata...

telur mata kerbau!!

Beattey berkata...

hhuhuhu...

kerbau dapat nama...

Faizah Jaafar berkata...

huhuhuhuuu...sedapnya....dh lama x masak sik lemak sendiri....aiihhh....

Beattey berkata...

apa lagi faizah..buatlah hujung minggu ni...