Isnin, 7 Jun 2010

Apa kes, bangun lambat...????!!!!!!!!!!!


Hari ni dalam sejarah...
mama bangun lambat...
sebab nak menyambung mimpi...
mama mimpi arwah Din Beramboi malam tadi...
ni kes petang semalam tgk ulangan wakenabeb di TV9...
huhuhuhuh....
jadi terbangun lambat lah mama...
kelam kabut mama dibuatnya...
nasib baik papa diet...takyah nak masak yang hebat2 untuk lunch dia...
masak ikan bilis hitam berlada dan sayur bayam goreng...

Tapi mama teringin lak nak makan nasi lemak..
so nasik lemak mama tak cukup sifat...
takde ikan bilis koreng n kacang...
cuma ada paru bersambal dan timun sahaja...
jadilah kan...daripada takde????
layan gambo nasi lomak den ni hah.....
telan ayor lior memasing yer....






8 ulasan:

DrSinga berkata...

asalkan ada alas daun pisang....
dah cukup best dah tu...

Beattey berkata...

hahhaha...

betul tu..kira lengkap la tu kan...

ada kat mana ni??

muo ke??

DrSinga berkata...

KL dahhhh....
:(

Beattey berkata...

haiyaaa..kejap jek...
nganto budak ke???

best kan balik muo...

TopsyTurvyMum berkata...

wallaaa..

tak cukup sifat pun tetap buat air liur tumpahh!

Beattey berkata...

TTM...

kita kalau tak cukup sifat..tak berapa selera nak makan...heheheh...

kucingorengemok berkata...

bangun lambat dapat nasi lemak?

kita kalau bangun cepat dapat nasi lemak, bangun lambat kedai beli juga :)

Beattey berkata...

heheheheh....

KOG dah kembali....selalu sms jek..tak daya tengok...

a..ah, selalu kalau dah lambat dapat le nasi lomak yang tak cukup sifat tu...