Rabu, 16 Jun 2010

Velvet Marbel Cake....!!!!!!!!!!!!!!


Huhhhhhh............
nama kek tak agak2.....
suke hati den la...dah resepi ni den yang punyo...
resepi kira try n error berdasarkan pengalaman n resepi2 kek orang lain...
maka terhasillah Velvet Marble Cake ni....
kan semalam mama kata nak buat kek Marble DaDiDu...
En papa kata nama takleh gi langsung....
terus mama buat muka 14 belas (kita tak tahu mana datang teori ni, tapi arwah mak kita selalu cakap macam ni)....



Hokey...hokey....
Kalau papa pandai sangat letaklah nama...
so, dia rasa dulu kek ni...
dia kata lembut ma...maaacccaaaaammm balduuuuuuuuuuu.....
haiyohhhh....itu macam kah....
so, mama fikir punya fikir...
tukarlah nama dia...
Velvet Marble Cake..agak2 nama ni komersial ke tak?????
huhuhuhu..ngengada sungguh mak yung nih...
ala, nama tak penting...
yang penting rasa dia yang kalau makan rasa nak tido jek....
hahahahahaha....
teruk2...macam letak kanabis lak...
Ehhh..kita bukan salah sorang daripada kengkawan artis yang kena cekup tu tau!!!!!



So...
Kek yang banyak2 tu kan....
kita dah aqiqahkan....
bagi kat kakak ipar kita sikit...
pengasuh jannah sikit....
kawan opis En Papa....
Dan jugak kengkawan opis mama....
thumbs up buat kek ni....


lepas ni leh la tayang kat mak kat kampung.....
bukan mak jek yang pandai wat marble kek ni....
orang pun dah pandai jugak!!!!!!!!!!
hahahahaha....
mau dia jeles sambil2 menggesel2 nak kecek resepi kita....
huhuhuhu!!!!!!!!!!


Apa kes....demam mem'baking' plak??????


6 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

ha..dh tayang gambo bg le resepi plak

Beattey berkata...

aa..ah..ada masa kang kita tempek resepi....

Watierman, rmanbkr berkata...

I like fancy colors!!!!

DrSinga berkata...

nak oder satu!!!
nak kaler bendera afrika selatan!!
(trik nak datang rumah sebenornya... ekekeke)
dan nak itu murtabak satu!!!

PUTUBAMBU berkata...

waaa.... cantik dan marvelesnya kek mu beattey...

i likeeeeeee..!

Beattey berkata...

kak watie : kita lagi jeles warna kek kukus akak tu....

Dr singa : sorry baru jawab..kita cuti 2 hari la...nanti kita calling2 yer..confirmkan...

Putu : toceh...toceh...