Isnin, 21 Jun 2010

sape nak tempah???!!!!!!!!!!!!!!!!...........




Ayat perasan sudah mari...
macamlah ada orang yang sudi nak menempahnya....
kira macam nak buat bisnes masa bulan posa nanti..
tak hengat masa tu dah ada anak kecik lagi sorang...
tapi apa salahnya kan...
wat tambah duit poket..
lagipun kuih ni paling senang...
takyah nak guna mesin bagai...
campak sume dalam bowl...
gentel2...sapu telur..pastu bakar la....
agak2 sambil tido pun leh buat....harharharhar!!!!!!!!!!!!



kukis ni kan...baru first time kita cuba hari jumaat lepas....
rasa dia mmg tak agak2...
kita sorang makan dah habis setengah balang...
sedap rupenya...
harus jadi antara kuih raya tahun ni....
kaya betul rasa walnut nya....
resepinya tak ingat la amik kat mana....
tapi mmg sangat senang....



Ni gambar budak yang nak interframe skali...
dia yang suke2 main putar2 butang oven kita...
pagi tadi dah buat lagi sekali...
dia pusing semua button....
mmg nak kena babab dia nih.....




4 ulasan:

DrSinga berkata...

kalau tak pakai minyak mazola...kena lah cipta nama lain ek?
*ayat tak boleh blah... 'sambil tidur pun boleg gentel'* ekekeke...

Beattey berkata...

nama dia walnut cookies...

takde kena mengena ngan minyak mazola atau yang sewaktu dengannya...

mmg ayat tak boleh blah...hahahahaha..nak nunjukkan kata eman, org buta pun leh buat...

HaniCheLat berkata...

laaa.. ingakan biskut mazola tadi... kalau nak juai brp sebalang?

Beattey berkata...

Hani...

60 biji RM22...kalau sudi leh order skrg...hehehehe...