Khamis, 25 Jun 2009

Aku sangat teringin....!!!!

Apakah yang aku sangat teringinkan tu......adakah aku sedang berbadan dua....mungkin tidak....!!!!hehehehe...yang benonyer teringin nak beli baju kat butik nep..tapi lom kesampaian lagi la...cantekssss2 baju kat butik dia..memang gile la punye cantik ...sampai aku kadang2 termimpi2 masa tido dalam tren (haih...sempat lagi ko tido BAITON!!!!!)....so kat sini aku promote la yerk....tapi harganya...memang zassssss....dengan gaji aku yang ciput(sengkek aku rupenyer)..tak dapat ler aku membelinya...melainkan aku draw ASB aku tuh...(logik ker???)...apakah? apakah?apakah?..

Aku ni kuat berangan sikit...aku boleh tenung baju tu sambil membayangkan aku sedang memakainya sambil posing2 lagi....gile gaban punya berangan...ni nak kena kumpul duit beli nih....hehehehehe...ada sesiapa yang baek hati nak bagi aku baju ni sebagai hadiah???? besday aku bulan 12 ni..kah..kah..kah....mestilah mintak ngan Papa kan?..kan?..kan?...kalau papa tak terpengsan ngan harga baju aku la....So, papa kena take note ok....bonus masyuk kena belikan mama baju nih k...(mesti papa buat2 pengsan macam hj bakhil dalam citer labu dan labi)

Layan gambar kat bawah.....
P/s : betul2 sentap la beb....ada banyak lagi yang cantekss..apa lagi p la surfing...

Tiada ulasan: