Khamis, 25 Jun 2009

Diam tak bererti kalah...cheeewaaah...!!!!!

sukenyer saya.....



Salam sejahtera,

Inilah berita penting.....apa melalut nih....hahahahah...adalah hari ni ku sedang suke sangatsss...sangatsss...sangatss....sebab apa aku dah boleh pakai baju batik yang dah setahun setengah ku gantung di dalam almari (gobok la kata oghang muooo)....sepanjang jalan ke ofis, berbunga2 hati ini...ini menandakan diet aku berkesan la weiiiii.....walaupun sejak dua tiga hari ni aku memang murung sangat...tak tahulah nape..mungkin aku terlalu rindukan kampung halaman....rindukan pelukan mak dan abah....sebab aku noticed sangat bile bercakap ngan mak or abah dalam phone jek...hati aku ni melonjak2 kegembiraan....tu sebab la aku dah jadi semakin pendiam sangat kat rumah...mak mertua aku pun sampai perasan...bibik pun perasan jugak...papa jek tak perasan sebab dia keletihan, dia yang paling tido awal...so komunikasi kami terhenti takat tu saje....tu yang menjadikan aku homesick sesangat....

Dan 2-3 hari ni aku pun tidak menceburkan diri dalam area pemblogan....sebab kemurungan melanda..banyak artikel2 aku mengenai kesihatan dan diet seimbang jugak hanya dapat ku simpan sahaje tanpa mengepos nyer...apa sudah jadik nih...so hari ni kalau tak bz aku cuba post seberapa banyak yang boleh la....untuk tatapan aku dan teman2 blog sekalian terutamanya TBL Malaysia tuuuu....(jeles i, tak dapat join)....

Aku jugak sangat terasa hati ngan papa sebab tak nak belikan aku basikal senaman..ada ke dia nak cari basikal buruk dan gantung kat stor dan suruh mama kayuh....ermmmm...takpe..takpe....bende2 macam nilah yang menguatkan semangat aku untuk berdiet...sebab apa papa cakap macam tu...sebab....dia tak yakin yang mama akan bersenam dan utilize alat senaman tu....tak pe Pa...mama akan buktikan yang mama boleh kurus jugak....gerammmmmnya......

Sekian melaporkan dari bilik berita.....




Tiada ulasan: