Isnin, 1 Jun 2009

Today is 82



Salam..


Selamat pagi n salam ceria semua....

Menimbang di pagi hari....sama jerk..tak berubah daripada yang aku timbang pada 25hb...turun 2kg jek, so sekarang berat aku 82kg..bile la aku nak mencapai angka 7...dah lama benar menanti..ada la dalam 6 bulan..cess..ni semua kerana aku tak berdisiplin...so kekdahnya, aku dah buat azam baru bermula hari ini, antaranya :

1) nak habiskan puasa ganti dan seterusnya puasa rejab n syaaban 2) say no to air yang sungguh manesss (nes 'o', manggo juice, 100plus...etc) 3) no oily food 4) exercise : paling kurang 30 minit sehari 5) pakai slimming cream hari-hari (pasal sekarang ni aku dah tak pakai sebab malas melanda) 6) banyak makan buah n sayur n minum air suam

Aku nak tengok resultnya hari raya nanti..coz aku target nak berat 70kg pada hari raya puasa nanti (uik...boleh ke aku ni??????)...so kena kerja keras daripada sekarang...tak puas hati la...lembabnya turun macam siput dan aku dah tahu sebabnya...sebabnya suke minum air yang sungguh maness itu dan tak memilih makanan (kalau berminyak pun aku sapu gak)....papa dah janji nak belikan hadiah kalau aku capai goal aku tu...ape yerk yang sayangku itu nak beli....tunnggggguuuuu!!!!!

p/s : thanks papa sebab support mama tapi ada pesanan pedas dari papa "mama loloi, jangan hangat2 chicken shit tau"...adehhhhhhhh...huhuhuhu..


Tiada ulasan: