Rabu, 10 Jun 2009

Warm Up Session


Salam semua...

Rindu la nak membaca blog n update blog..mana taknya, 5 hari aku bercuti daripada bertenet...hari jumaat acara balik kampung...(huiiyyyooo, terpancar kegembiraan mak n abah bila aku sampai umah pukul 2.00ptg)..hari sabtu plak jannah demam kuat...hari ahad pun demam lagi kuat sampai suhu mencecah 39.8 darjah celcius...tak tido malam aku 2 hari..bile dah tiba kampung macam2 aku telan..demi tak nak mengecikkan hati mak aku (iye ke nihhhh.leh caya ke..huhuhu), aku makan dengan nikmatnya nasi goreng, nasi lemak, nasi minyak (marathon ke 3 buah rumah orang kawin kt kg aku), mee goreng, bihun goreng, lauk-pauk mak yang marbelless tu, durian...haiiyyyooo..berapa kilo agaknya berat aku naik....tak sanggup nak timbang...so as balasannya aku puasa hari ini...dah bermula la program diet aku hari ni....hari ni adalah hari ke 7 (kalau tak silap aku la)aku berpuasa...(ada lagi 8 hari lagi nak kena ganti).....

Aku jarang di serang demam, tapi hari isnin lepas aku dah mula demam sehinggalah semalam...so untuk tak nak demam lama2 n menyusahkan pergerakkan aku..aku ajak hubby outing g makan kat OU...makan McD lagi tu...aduhai..bile le nak turun berat kalau macam ni cik kak oiiii.....

Sekarang ni baru peringkat pemanasan untuk aku menge"post" post2 yang berguna untuk aku n untuk peserta TBL yang telah ku janjikan sumbangan moral...huhuhu..murah bunyinya tapi mahal nilainya...nanti2kan la post2 ku itu yer....




Tiada ulasan: