Khamis, 4 Februari 2010

Jom Lunch!!!!....



Salam...

Hari ni memang sangat la hazab nak memasak..masakan tidak dari balik keje semalam sampai pagi ni takde air...mengangkutlah air si mak buyung ni dari kolah kat bilik air tadah air tangki tu..rasa macam orang dulu2 lak..amik air perigi...tapi berjaya jugak saya masak untuk papa..kan hari ni hari khamis..menu special untuk en papa...kali ni, mai nak bagitau, chek masak nasik hujan paneh...hahahaha...Nasi hujan panas dengan kurma daging jek...


Jannah plak hari ni asyik terkincit jek...sian plak tengok dia..pagi tadi memang menguji kesabaran..lepas mandikan dia..lom sempat nak pakaikan pampers dia terkincit lagi...pastu dah siap bersihkan dan dah wangi semua..dia terkincit lagi sekali..entah apa la anakanda saya makan semalam...kena keracunan makanan ke???Harap2 dia takde apa2 hari ni..sihat2 jek...sepanjang minggu ni dia tak berapa nak sihat...

Jom makan semua...!!!!!



5 ulasan:

ibusinga berkata...

sian Jannah..
kalau minum formula..stop dulu tau!!
kalau tak...lagi cirit nanti..

noradzlina.kamdani berkata...

nk resepi...

Beattey berkata...

IS : dia mmg kuat minum susu..macm mana nak stop dulu..adakah mungkin sebab dia makan antibiotik sbb demam ari tu!!

Lin : nanti aku bagi resepi...

tunbegia berkata...

sungguh sedap,

salamm,

Beattey berkata...

thanks tunbegia...