Khamis, 25 Februari 2010

Ngantokkk!!!!!!!!!...


Dah petang-petang macam ni...ala2 mendung gitu...baru terasa mengantuknya...tak tertahan-tahan mata ni nak tutup...bukan sebab makan ubat batuk, ubat selsema atau sewaktu dengannya walaupun sekarang ni saya dah mula nak dapat selsema...ia adalah akibat daripada bangun seawal 3.50 pagi semata-mata nak buat pau untuk en papa tersayang....kali ni memang menjadi pau ni...resepinya saya dapatkan dari En Mat Gebu....so memang gebu macam empunya resepi....tapikan, yang buat saya sedih, En papa kata dia tak nak pau yang saya buat tu..kurang gebu..dia nak yang gebu macam kapas..cam pau kat kedai2 cina tu...mana nak dapat beb...mama baru buat cubaan kali kedua....ini yang membuatkan saya tercabar...takpe, saya akan cuba n cuba lagi sampai pandai...hahahahaha.....



Selain daripada tu, saya jugak buat popia sayur..ni semua gara2 budak ofis yang teringin nak makan popia saya tu...jadi bertungkus lumus gak la membuat 2 jenis kuih kat dapur..nasib baik anakanda saya bangun sama2 dan temankan mama dia kat dapur....kalau tak mesti mama main masak2 sorang2 kat dapur..anakanda saya tu macam ada bau jek kalau saya takde kat sebelah dia..dia akan bangun dan cari saya sampai jumpa...heheheheh....jannah...jannah..........

4 ulasan:

DrSinga berkata...

dah siap rumah???
eh...
nahu salah...
rumah dah siap??

noradzlina.kamdani berkata...

wah rajinnye..sy de 1 resepi pau...tp sy sendiri blm cuba nnt sy cuba emailkan resepi pau tu yek...

Beattey berkata...

IS ,

Rumah dah siap..api ngan air jek lom masuk..lambat sungguh....

lin..
dah dapat email tu...tq yer....nanti aku cuba..

Tanpa Nama berkata...

I was cuгious if you еνer consіԁeгeԁ changing the pagе
layout of your ωebsіte? Its νery ωell ωrіtten;
I lοѵe what youve gοt to say. Вut maуbe you сould a little morе іn the ωay of content so
people could connеct wіth it betteг. Youvе got an
awful lot of text for only haνing onе
or 2 іmаgеs. Maуbe уou сοulԁ ѕpace it οut betteг?
Also see my site - vida vacations