Selasa, 23 Februari 2010

Tengok Si Tecit Nih...!!!!!!!


Salam....

Dah lama tak cerita pasal anak dara saya yang sorang ni kan...erm, semakin membesar dia sekarang dan saya sangat seronok bile bergelar ibu dan melihat perkembangan anak dari hari ke hari..sekarang dia dah pandai puji diri sendiri...asal tengok cermin jek, dia akan cakap..."anteknyeeeee......"..wah, anak mama ni masuk bakul angkat sendiri nampak...Sekarang umur dia nak masuk setahun 5 bulan...sekejap jek masa berlalu....dan dia pun bakal dapat adik..saya tak bersedia lagi untuk scan kandungan saya...tengoklah nanti bile dah cukup 5 bulan...


Tengok sahaja gambar dia yang sedang bergaya dengan tudung pemberian mak ngah..takyah susah2 suruh pose, mmg pose terbaik punya diberikan...tak sabar rasanya nak dengar dia petah bercakap...sekarang pun dah pandai cakap sikit2...dan paling tak disangka2 dah pandai azan...anak mama..anak mama....


Moga jannah sihat sentiasa...saya cukup takut bile dia batuk2..sebab 2 minggu sudah, Dr cakap dia kena jangkitan pada paru2nya..dan kalau dibiarkan mungkin akan kena bronchitis...takutnya saya dengar....semoga Allah sellau memberikan kesihatan kepada anakku yang tersayang ni...aminnn...


10 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Beattey...Insyaallah Jannah baik2 aje dengan izinnya....Amin....dan sungguh kiut anak dara mu itu....

musim sekarang...udara kering...mudah dijangkiti dengan pelbagai virus....kan?

Mia-Ina berkata...

wah jannah dh besar rupanya...cute

noradzlina.kamdani berkata...

insyallah jannah akn membesar jadi ank yg solehah

DrSinga berkata...

sebijik muka maknya...
:)

Beattey berkata...

kak Wati : Wsalam kak..harap2 begitulah kak...tapi kesihatan dia dah semakin pulih 2-3 hari ni...

betul la kak..sekarang musim diserang virus...

Mia :aa..ah..dah besar dah...dah pandai melawan hihikhikhik...

Lin : thanks lin, insyaAllah...

IS : Sebijik muka kita ke???

TopsyTurvy Mum berkata...

comelnyeee Jannah!

my son pun sebaya Jannah la..setahun 5 bulan...macam2 kepandaian baru..kelakar kadang2 kan tengok :) belom rezeki dpt girl..

Beattey berkata...

Thanks TTM,

oo..sebaya ek anak akak dgn jannah...memang keletah diorang ni kadang2 teringat2 time kita sunyi kat ofis..insyaAllah kak, cuba lagi..

PUTUBAMBU berkata...

comel betul anak dara sorang ni..
nama pun sodap..

rupa maknya..

tia berkata...

comelnya...

Beattey berkata...

Putu,

banyak rupa maknya yer...heheheh...thanks

Tia,
Terima kasih....