Jumaat, 25 September 2009

Hari Raya Yang Bahagia....

budak gedikss bersama papanyer di pagi raye..


Salam...

Selamat hari raya...raya yang ke-6 hari ni...hu
huhu..cepatnyer masa berlalu....dah nak seminggu dah raya...apapun raya kali ni mmg bahagia..bahagianyer cuma 5 hari jek kat kg..pastu, sampai KL adalah tak best hokey....!!!!

Hari ni aku dah start puasa ganti dan seterusnya akan puasa 6..tak puas rasanyer raya kat kg...dan kat sini aku nak mintak maaf kat kawan2 sekampung semua..i tak dapat nak raya kat rumah uols...sebab sibuk beraya rumah sedara mara yang terdekat...2 hari jek tempoh beraya nyer...mesti korang sumer kecik ati ngan aku kan..biasalah...kite yang dah berlaki ni kena ikut cakap laki...dia kata nak balik subuh raye ke-3 kena ikut..kalau melawan cakap..nanti dia kata aii baru jek mintak maaf dah buat dosa balik....aiiiyyyooohhh..nasib baik mak n abah faham...tapi aku rasa mak n abah pun sedey bile aku balik KL cepat...mmg tak heaven beraye bile dah kawin ni taw....tapi yang best beraya sebab kita dah ada family sendiri...


gaya Jannah bersama sepupunyer di pagi raye..pose menten sama..dok kenyet mata dua2..


Raya kali ni, along kena bertugas..so takde la gambo dia sekali di pagi raye..sedey gak bile tak cukup korum ni....dia balik petang raye..sib baik dekat jek tempat keje dia (Penjara Henry Gurney Teluk Mas, Melaka)...petang raya tu dia call n request ayam masak merah...fav dia..kalau orang lain masak dia tak berapa suke sangat..nak aku masak jugak...mak lak dah sihat sikit menjelang raya..aku tak bagi dia renyah2 sangat wat keje...raye kali ni mak relaks sikit pasal aku ngan papa yang masak...papa masak rendang minang n melemang..gambo dia melemang aku tak sempat amik pasal aku bz memasak kat dapur....


me n my family.....


Kesimpulannyer, raya kali ni adalah yang paling best...sebab dapat bersama keluarga n lagi satu semua kek yang aku buat malam raye..adalah menjadi belaka dan menjadi hot rating cake di kalangan tetamu yang datang beraya....hahahaha....kek coklat lembap n kek pisang lembap...marbelesssss.....zasssss


jemput la makan.....yummmyyyy!!!!

Tiada ulasan: