Rabu, 2 September 2009

lega.....no.....!!!!


Salam...


Dah lama tak update kan...banyak gambar2 makanan pun tak sempat nak upload lagi...huhuhu...apakah sibuk yang amat ini?????....hujung minggu lepas puas main masak2..masak pizza satay soft thin crust, ikan siakap tiga rasa dan oreo cheese cake..kuih raye plak baru la sempat buat sejenis jek (rempeyek)...rempeyek ni aku cukup tak puas hati sebab tak mencapai standard aku..hampeh...dah la penat..sape suruh...aku yang gatal2 buat sampai 1 kampit tepung beras...aku nak buat lagi sampai la mencapai standard..hahahaha.....apa nak jadik ngan aku ni....

Sebenarnya acara memasak itu adalah remedy buat aku yang sakit kepala memikirkan apa nak jawab interview nanti....huhuhuhuhu...dah lama tak g interview...so hari ni pergi dengan berkeyakinan sekali..padahal nervous tak hengat....menggigil dok kat atas moto..papa pun pelik apsal mama senyap jek...terkejung kat atas moto ni....penakut betul (macam nak jalani hukuman mati lak).....aku mmg macam tu kalau kena g interview..keje apa n kat mana jangan korang tanya..dah dapat nanti aku canang satu donia...hehehehehe...dah tua2 ni g interview rasa burok jek....sebab yang datang interview tadi adalah budak2 hingusan yang muda belia....entah2 depa lebih baik dari aku....alhamdulillah semua pertanyaan boleh dijawab dengan lancar...kalau ada rezeki adalah tu....kalau takde...AKU REDHA....

Sekarang sudah lega...n dah tak sakit perut...tapi sekarang ni sampai masa sakit kepala lak nak buat report pasal bandar tuanku mizan tu...adoyaiiii...pening..macam mana nak buat ek...ada sesape yang buleh bantu.....
...
...
...

TOLONG!!!!!


Tiada ulasan: