Khamis, 17 September 2009

Ini budak merajuk....

Setelah membaca entry Zel..aku pun naik seram la....sebabnyer dah lewat dah ni (paham2 k)..jannah lak tu asyik wat perangai jek...asyik nak berkepit jek..tak nak ngan papa...pastu kalau papa dukung asyik digigit jek papanyer....malam tadi dia merajuk takmoh minum susu...pastu terus tido....


layan sikit gambar budak yang merajuk malam tadi...tido sambil peluk bola...siannyer si tecit ni....rasanyer tak sampai hati nak tinggalkan dia kat umah pengasuh pagi tadi...tapi apa nak buat...kerje tetap kena diteruskan (buat ke keje tu...???hahahha).....apa2 pun kita tunggu dan lihat jek k..adakah jannah pun akan punyer adik...jeng..jeng...jeng....


3 ulasan:

ibusinga berkata...

aiyok!!!
jannah ada hisap ibu jari kaki tak..??
aiyok!!

I want to lose weight berkata...

klu ko ada.. ketinggalan ler aku..

beattey berkata...

ibusinga : hehehe...mmg selalu dia hisap jari kaki tu...tapikan sehari sebelum raya bendera sudah naik la...fuhhh..nasib baik...bukan menolak rezeki tapi jannah masih kecik lagi nak terima adik..kurang kasih sayang nanti..ahaks...

zel : ko lom ketinggalan lagi....