Khamis, 17 September 2009

Siap sudah...


Malam tadi bertungkus lumus menyiapkan order kek pisang...mira n hairi yang order....kek pisang berwalnut....perghhh...rasanyer dah tentu sedap (perasan jek)..malam ni pun nak bikin lagi 3 kek untuk bawak balik kg...rasanyer macam nak buat kek chocolate moist....tengoklah tahap kerajinan aku..malam tadi lepas wat kek, aku dok menyusun biskut dahliah yang mira pesan...pastu sorang2 dok mengemas beg balik kg...beg jannah awal2 dah masuk kereta...baju papa n mama jek belum settle...taku ada barang lagi nak masukkan...tak
sabar nak tunggu sahur esok...sure tak tido aku malam ni...




Pagi tadi..macam2 dugaan nak sampai ke ofis..Allah masih sa
yangkan aku...2 kali kami nak accident...pasal kelalaian orang lain..sampai jek LRT Taman Bahagia, lutut aku dah menggigil..sebab terkejut gamaknya..iyelah, insiden pertama tu leh tahan lagi..insiden kedua tu kalau papa tak sempat elak..memang kami sama2 parah agaknya...syukur alhamdulillah umur kami masih panjang...aku berdoa sangat2 agar balik kg nanti kami masih dalam keadaan selamat...awal2 lagi dah pesan ngan papa, bawak keta biar berhemah..jangan ikutkan hati....dan pesanan ini kutujukan untuk korang semua..hati2 di jalan raya k....

Tiada ulasan: