Rabu, 9 September 2009

Update..jangan tak update...


Mesti korang tertanya2 nape la aku rajin sangat hari ni menge"post"....ini adalah disebabkan aku masih lom ada idea nak wat report yang pada aku amat susah untuk dibuat....hahahha..macam tak biasa buat report...alahai..jap lagi nak buat la....kecohhhhhh!!!!

Nak update berat...dengan malu-malunyer saya nak bagitau berat saya dah 76kg sekarang ni...semalam baru aku timbang....seminggu sebelum tu berat aku adalah 75.6kg..pastu naik la plak jadik 76kg balik...aku tau apa sebabnyer....sebab terlebih makan...dan sebab yang utama sekali aku dah mula masak untuk berbuka...ni semua papa yang request ..sebelum ni aku masak time sahur jek sebab mak mertua aku dah masak untuk berbuka..tetiba papa nak berubah angin lak...mesti makan masakan mama dulu...baru lauk yang mak masak...vangga...vangga...sayang papa....

Tapi hati aku sudah geram...sebab dah la susah nak capai angka 75kg..plak tu dia boleh naik jd 76kg....apa nak buat ek...buat bodoh jek la..janji semua baju raya aku dah boleh pakai...hoyeeehhhh.....papa jeles seyyy....dia kata baju lama mama semua dah gelobos ek..tau takpe...kenapa aku suke sangat semua baju raya dah boleh pakai..sebab aku mengambil risiko yang tinggi dengan menempah semua baju raya mengikut saiz baju aku masa sebelum tawen.....syokkkk beb....tak terkata..plak tu 3 pasang daripadanyer adalah baju kebaya....nanti raya aku tempek gambar k....

Kesimpulannya...
misi aku adalah gagal..tak mungkin raya ni aku leh capai 70kg sebab ada lebih kurang 11 ari lagi nak raye....HAMPEH!!!!!!

Tiada ulasan: