Isnin, 25 Mei 2009

A lot of work to do...!!!!


Salam...

Ye ke ayat nih!!!..atau ari ni aku mengigau...ari ni aku rasa tak sempat2 nak update blog...waima nak terkentut sekalipun tak sempat...sebabnya..aku banyak keje ari ni..sampai2 ofis jek aku dah dapat keje atas meja...so..aku nak cuba senaraikan keje yang aku buat tadi...
  • fax surat pada CHEMLAB
  • buat slide
  • email slide kat iiumconsultant
  • check email bos
  • isi borang bos nak g course (Eimas punya ni, bestnye kalau aku dapat g course ni)
  • burn CD untuk project2 yang lepas
  • buat peraduan mudah menang metro
  • bungkus parcel untuk Angah
  • buat surat sokongan mintak keje
  • cari lat-long untuk platform RESAK (takbley buat pasal map info aku dah expired - sowi la fisss..)
  • binding resume n certificate (nak cari keje gomen kata ko)
  • betulkan mesin photostat
Banyak jugak keje aku..ada yang berkenaan dan ada yang takde dalam fail meja aku..wakakakakawaka...ada ke buat keje personal kat ofis..tak patut..tak patut..tapi aku rasa patutla, untuk menampakkan diri aku bz yang sebenarnya memang dah takde keje nih...so korang nak tau tak apa kesudahan keje aku....

Ari Jumaat lepas aku cuti ..sebab my lil angel -Jannah..not so well la..dia asik demam jek...so bos mintak aku datang jugak ofis (padahal aku EL ari tu) nak bincangkan kedudukan aku dalam syarikat..aku diberi peluang untuk terus bertahan di sini selagi aku tak dapat keje yang sesuai..thanks alot Dr Zaki (sebab terlalu memahami staff mu ini)...anyway..skop keje aku dah lain dah..kena belajar la selok belok keje yang di luar bidang keje aku..aku tak menolaknya sebab aku ni suka belajar benda yang baru tapi ada yang tak beshnya laaaaaa (yang ni biarlah aku simpan di dalam hati...very personal)...so untuk mengelakkan kegawatan ekonomi aku, buat sementara ni...biarlah aku keje kat sini...uuuwwwwaaaaaa....kenapa la aku amik course ni dulu kat U...dah la susah nak carik keje....donia..donia...gomen pun tak pernah dapat..HANGPEH>>>

So aku akan terus SURVIVE di sini...walaupun jauh di sudut hati aku ni...sedihnya bukan kepalang....aku tetap tak putus berdoa agar aku dikurniakan rezeki oleh Allah s.w.t...tapi hari2 aku tetap gembira..kerana aku tak nak masalah ni mengganggu kesihatan mental aku...aku yakin Allah maha pemurah lagi maha penyayang..so apa yang aku perlu buat..usaha dan terus berdoa.....Amin...


Tiada ulasan: