Jumaat, 29 Mei 2009

Tertido......


Salam....

Paling memalukan bile tertido dalam tren pastu terlepas tempat yang dituju...aku tertido gamaknya tadi..kununnyer tutup2 mata la...sambil berzikir...baru 3 kali zikir aku dah hanyut.....entah mana ke lautnya....bukak jek mata aku dah sampai wangsa maju...dah terpaksa patah balik ke setiawangsa...malu wehhhh dengan diri sendiri....sudahnya aku lambat masuk ofis...dah la pagi tadi terbangun lambat...kelam kabut aku...mana nak masak bekal jannah, gosok baju, kemas bilik, solat...huhuhu...tapi sempat jugaklah pegi keje macam biasa (macam lipas kudung aku)...nasib baik hari ni hari jumaat..takyah masak untuk papa..sebab papa balik umah solat jumaat, mak dah siap masak...

Papa call tadi tanya lambat ke mama sampai ofis...mama pun jawab dengan jujurnya yang mama lambat sebab tertido dalam tren..ya ammppppuuunnnn...papa kata kenapa la mama ni hari ni ..dah la bangun lambat...pastu boleh tertido lagi dalam tren...mama loloi (panggilan manja papa untuk mama)....lain kali jangan tengok citer hantu lagi fahammm..kan dah tido lambat pastu bangun pun lambat la....p:s/ lagipun jam loceng aku (si tecit tu ler)..tak plak bangun..selalu dia bangun kul 5...hari ni dia bangun pukul 7 daaaa...macam mana la mama tak lambat sayang oiiii...

Semalam aku berbuka puasa ngan buah naga n sekeping roti + scremble egg..tu jek la...tak larat nak makan pasal takde mood bile balik umah masuk bilik tgk 2 bakul baju lom lipat...cehhhhh...malam tadi bekerja keras aku...tidokan jannah n lipat baju sekali...sambil tengok citer hantu (slot keliwon)

Esok, mama kena g keje la..pasal tender tak siap lagi...nak bantu2 ecah mana yang patut...aku ni mana la tau buat keje2 macam ni...kalau bab planning2 ni aku tau la..takpe la..kalau tak tahu, kita belajar la..kalau tak sampai bile tak pandai...betul tak??????


Tiada ulasan: