Khamis, 14 Mei 2009

Tekadku....


Salam.....

Korunk tau tak sume...nape aku dah memperlahankan aktiviti blog aku ....sebabnya aku takde mood...mood diet aku hilang bagai angin lalu...main reasonnyer....aku tak dapat nak consume HERBALIFE....entahla..rasanya janggal takde herbalife...rasa macam tak sedap jek badan ni..lembik2 jek....meltdown rasa...macam nak jatuh jek....alahaiii..macam-macam la rasa.....

Tapi, aku dah nekad nak mulakan balik bulan depan...tak kira!!!tak kira!!!tak kira!!!1..apa nak jadi-jadila...nak beli jugak...nak kecek duit ngan papa....moga papa memahami situasi mama yang nak sihat..sebab aku rasa badan aku lain bila sebelum n selepas...aku rasa condition aku sekarang ni macam sebelum amik herbalife.....lemah jekkkkk...rasa nak melepek kat atas meja ni pun ada...yang pastinya (aku bukan lah macam mat gian)...

Sape2 yang bersimpati ngan aku...bagilah semangat kat den...den dah tak larat lagi ni......

2 ulasan:

POSH76 berkata...

geng jgnla give up....HL tu kan mahal...teruskan yek..i pun kdg2 kerlaut gak ...i know u can do it...

beattey berkata...

thanks posh...bagi ku semangat....walau macam mana pun ku kena teruskan usaha ku...