Selasa, 8 Disember 2009

Apa Projek malam ini???

pinjam gambar gak kat sini


Bukan projek yang bukan-bukan tau...

tapi saya amat berhajat untuk buat karipap pusing yang marbeles...

banyak juga resepi karipap pusing yang saya telah cuba...

tapi lom satu pun yang kena dengan tekak dan menjadi minat saya..

dan kali ini saya dah dapatkan resepi dari sini

sudah berkobar-kobar nak buat karipap pusing nih...

dan ianya sebenarnya untuk santapan pagi untuk kanda papa pagi esok...

ini adalah agenda sebagai tanda terima kasih kerana En Papa sanggup meredah hujan bagi mendapatkan cempedak untuk isteri tersayang yang sedang berbadan dua ini....

Tersangatlah teringin nak makan cempedak goreng..dan akhirnya dapat juga makan cempedak goreng pagi tadi..
..

dan sebagai hadiah bonanza lagi saya akan masakkan nasi tomato sebagai bekal untuk lunch pula...

Saya berharap sangat untuk dapatkan seperti hasil di atas...

adakah terlaksana...

nantikan entry esok yer kawan2...

5 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

hmm mesti best kn...

geraugebang berkata...

cempedak berbalas nasi tomato. Kita pun nak. Awak nak makan apa. Kalau kita minta balasan awal boleh? he he he.

Nieza Ishak berkata...

beattey,

ko mabuk2 pun layan masak ..

nieza kalo mabuk melepek jerk .. bau masakan pun nak muntah ...

ibusinga berkata...

pandai nya memasak cik beattey ni...
ada je projek dia..

Beattey berkata...

lin : mmg best..jap lagi tgk result...

gerau : hehehehe...nak jugak ek..nanti dah siap rumah kita jemput awak...kan kita dekat jek...

kita nak makan daging unta, boleh???

nieza : agaknya pembawakan budak kot suke main masak2 ni...tapi kan kita tak makan pun...masak2 jek..

IS..ini dinamakan Projek A!!!!