Selasa, 15 Disember 2009

AUTOCAD 2009!!!!!


Adalah sangat sakit hati...
kalau bende yang dah buat banyak2 tetiba error...
mau aku hempas lap top ni....
Nasib baik ofis punya..kalau saya punya lap top dah lama saya campak...

Saya tak pernah guna AutoCAD 2009..
lagi senang kalau guna 2007, 2004, LT atau version yang terdahulu daripadanya..
walaupun commandnyer tetap sama dan ada advancenyer...
tapikan saya memang tak suka guna ini barang..
disebabkan PC saya yang semalam tu dah rosak teruk..
terpaksa guna software yang download kat internet...
kenapa lah malang nasib saya...
nasib baik juga saya tak mabuk hari ini...
makan kuey teow kerang yang sangat sedap...
tak macam semalam..makan nasi goreng kampung terus jek muntah..
rugi RM4.50...balik rumah terus kelaparan...

Saya takde mood hari ni...
penat otak!!!!!!!!!!!!!!





5 ulasan:

cikbedahlaser berkata...

hi kak...
salam kenal.....
best ke gune 2009??
sy lg suke 2006...
tp ms keje line ni dulu...
ex boss sy...
banned sume versi lg ats dr 2002...
2004 pon ade kt lptop die je....

keji kan... hoh....

tak pe...tak pe... akak mst leh pnya lah.. heheheheh

Beattey berkata...

hi cik bedah...

salam kenal gak..
tak best langung guna 2009...
lagi best guna 2007 ke bawah..
ex boss awak tu nak menyenangkan pekerja..

lagi best guna map info..
senang keje...
masalahnye PC akak rosak...
huhuhu..
semua keje nak buat tak enjoy..

anyway..keje dah settle..

Dr Singa berkata...

hehehehe...
'rugi rm4.50'
down the drain...
takpe...16 minggu nanti..hokey lah tu..

bintangku berkata...

dah lama tak operate sopwer autocad nie... masa belajar dulu, kire terer jgk ler.... bila dah lama tak gune, dah tak ingat lak function tiap2 button yg ada. hu hu hu

Beattey berkata...

IS :

tak tau ler nak buat apa..sabo jek la..la ni tgk n bau masakan sendiri rasa meloya n memualkan...mesti anak saya tak suke makan masakan saya..huhuhu...

Shaniah :

awak pun terror ek...tapikan kita mmg tak suke guna yang terlalu canggih ni..sakit kepala...