Isnin, 7 Disember 2009

Projek Tergendala...



Banyak projek minggu lepas yang kita nak cerita..tapi semuanya tergendala gara-gara saya mengambil cuti sakit selama seminggu...



Sepanjang Aidiladha yang lalu saya amat kemaruk menghasilkan cupcake yang sangat-sangat gebu...dan yang paling best sekali fillingnya adalah strawberry dan blueberry...kemaruk membuat cupcake ini berlarutan dengan pembikinan kek coklat moist untuk santapan keluarga...sampai En papa kata, "mama ni mimpi apa buat kek-kek ni semua...dapat mimpi ke malam tadi wat semua ni"...jawapannye, bukan mimpi la bang...anak awak dalam perut ni yang mengujakan saya untuk main masak-masak..bukan saya makan pun..saya suke-suke buat jek...



Lepas buat kek-kek ni, saya berubah angin pula membuat pizza satay daging...sedap tawww!!! tapi saya cuma makan sepotong saje....tidak lebih dari itu...sebab ini acara main masak-masak..bukan saya teringin nak makan pun...yang lainnyer budak-budak kat rumah dan En Papa yang menghabiskannyer...


last-last...budak kecik sorang ni merajuk...sebab mama dia dok sibuk kat dapur, tak nak layan dia..banyak lagi projek yang saya buat...tapi tak dapat nak paste gambar sebab lom sempat nak snap nak habis...projek pasta herbs, bihun tauchu, mee goreng basah..entah apa lagi saya pun tak ingat dah....

2 ulasan:

ibusinga berkata...

kalau tak habis...
koling2 je..
no problem..
boleh datang ambik..

Beattey berkata...

alahai..nape tak cakap awal2 IS..kalau tau calling2 IS ari tu...