Isnin, 7 Disember 2009

Mabuk-mabuk...pusing-pusing


"hai, mambang tanah, mambang air, mambang api, mambang angin......mambang mabuk minum brandy!!!!"

"Apa kau fikir dekat mambang sana ada jual brandy?????"

Tak larat nak gelak kalau tengok citer ni...

yang petingnya dah seminggu lebih mama tak larat sebab dah mula mabuk2, loya2, muntah2...

rasa tak sedap badan jek....

Saat2 macam ni, saya perlu mempunyai tahap kesabaran yang tinggi...

bila agaknya akan berakhir???

6 ulasan:

PUTUBAMBU berkata...

kalau putu..tiap kandungan..
bila dah cecah 4 bulan baru ok..

kalau tidak..uwek..uwek jelah selalu..

habis bulan bintang semua nampak..
pusingggggggggggggg je..!!

Beattey berkata...

bukan bulan bintang jek putu...burung pun dah nampak ni terbang2 keliling....

ibusinga berkata...

16 mingggu nanti beb...
16 minggu....
sabar je lah...

Beattey berkata...

ye ke IS...

dulu anak pertama 6 bulan kena macam tu...

takut kali ni 9 bulan lak...

I want to lose weight berkata...

Apa ko mambang-mambang ni..
Wat aku rindu kat orang Mambang di Awan je taw...

Beattey berkata...

Ala..aku tau..ko ari2 rindu ngan Mambang di Awan tu...

Amacam ngan diet JM5..menjadi tak???