Jumaat, 11 Disember 2009

Kelas Memasak Saya...


Kelas memasak saya...nak kata success idok ler jugak...sebab guna oven baru..saya pun tak pernah jumpa oven canggih ni...saya ngajar memasak kat orang yang boleh tahan pandai masak jugak...nak sangat saya yang ala2 jek masak ni..hehehehe...sekali tu, oven dia terus padam...ni kira nasib saya tak baik la...tuan rumah guna ok jek. datang teacher, terus takut oven tu agaknya..Lemon Rosemary Chicken tak sempat nak masak...macaroni cheese adalah sangat sedap..sempatlah santap sebelum balik ofis...kelasnya tadi mula pukul 12.30 dan habis pukul 2.30...

Sian lah hai tuan rumah yang runsing pasal oven dia...harap cepat2 lah orang datang service...sape2 ada oven FOTILE kat sini, leh bagitau tak suhu dan masa nak bakar ayam tu...saya nak ajar pun tak pandai..ikutkan masa dan suhu yang biasa saya guna..dah terhitam sikit ayamnya..huhuhu..tapi dalam lom masak lagi...

Cuba lagi lain kali ye...

8 ulasan:

bintangku berkata...

wah... suda buat kelas. tak lama lagi, dah leh buat bisnes nieh.

Beattey berkata...

hehehe...suke2 jek buat kelas tu...

LiAnA berkata...

fuyo dah maju setapak.. bagus2

geraugebang berkata...

Sib baik tak meletop. Naiya aje.

Mia-Ina berkata...

tahniah dh buat kelas rupanya kak beatty ye...

Tanpa Nama berkata...

[url=http://murudobaros.net/][img]http://murudobaros.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]buy pda software, [url=http://murudobaros.net/]discount software students[/url]
[url=http://murudobaros.net/]acdsee 6.0 licence number[/url] microsoft active sync software ism office software
academic poster software [url=http://murudobaros.net/]key generator for nero 9[/url] software resellers australia
[url=http://murudobaros.net/]to buy software assurance[/url] buy adobe acrobat software
[url=http://murudobaros.net/]winzip 12 registration key[/url] order software program
cd cover - adobe acrobat pro 9 [url=http://murudobaros.net/]sell adobe software[/b]

mummyseri berkata...

tahniah yek :)

Beattey berkata...

liana : a,ahhh..tapi kena penuhkan ilmu di dada dulu....

kak gerau : tu ler, nasib baik...

mia : thanks...

mummyseri : thanks jugak!!!