Isnin, 21 Disember 2009

Ke mana menghilang???

gambar : En Google

Salam...

Lama sudah rasanya saya tak update blog..iyelah, macam mana nak update sebab kat rumah pun takde internet..hehehehe....saya pun pelik jugak kenapa minggu ni aktiviti memasak saya kurang..saya dapat rasakan kebosanan bile tak buat apa2 hujung minggu hari tu..cuma pagi tadi jek saya bertungkus lumus menyiapkan tempahan karipap pusing saya yang sedap itu (ye ke???)...

Apa sebab aktiviti memasak saya kurang;
  1. Saya tiba2 rasa malu untuk memasak, sebab kalau saya masak atau sediakan sesuatu hidangan..saya perlu menjawab lebih daripada 10 pertanyaan daripada warga kat rumah....
  2. Ini adalah kes malu yang berikutan bahulu gulung saya yang tak menjadi tu...kira BADI bahulu gulung saya....
  3. Sebab saya sekarang ini sibuk nak mencari barang-barang keperluan rumah, walaupun rumah saya baru 50% siap, tapi kena jugak cari barang cepat2..kena plak sempena YES ni, kena amik kesempatan...
  4. Sejak seminggu ni, mabuk2 saya semakin teruk..masa cuti hari tu sehari suntuk saya menahan muntah..dan muntah n muntah lagi...maxolon tidak mujarab bagi saya....
  5. Budget nak beli barang main masak2 adalah tidak ada....
  6. Tengah amik mood nak mula balik main masak2...
Tengoklah hujung minggu ni...adakah mood memasak saya akan datang...banyak request dari kawan-kawan sebenarnya yang belum saya tunaikan..insyaAllah...saya akan tunaikan satu persatu....




10 ulasan:

noorafzan.blogspot.com berkata...

karipap pusing..
sodapnyae..

bintangku berkata...

dahsyat jgk erk penangan bahulu gulung nieh... :P

kucingorengemok berkata...

boleh tak nak request resepi murtabak? :D ini request ngada² kalau tak nak layan pun takpe, heheh

Beattey berkata...

afzan : mmg sedap

shaniah : ituler BADI namanya..heheheh....sentap...

KOG : nak murtabak yang mana satu??nanti bagitau ek..kita email resepi...

noradzlina.kamdani berkata...

xpe..jgn putus asa... ble cuba lg

ha..kite pun nk gak resepi murtabak..rasanye murtabak s'pore email kite noradzlina.kamdani@gmail.com

thanx

Beattey berkata...

ok..roger lin..jap lagi ada masa kita email k...

Tanpa Nama berkata...

kita tak nak e-mail resepi murtabak..
kita nak murtabak...
ekekekeke...
pssst...
maxolon tak jalan..try dimenhydrinate/gravol..
ngantuk sikit tapi...

Beattey berkata...

heheheheh....

nak murtabak ek...mai sarapan pagi kat umah kita sambil hantar gravol..ekekekek....
a..ah, maxolon tak jalan...tak pernah dengar lak dimenhydrinate..nanti tanya dr mahanum...

bintangku berkata...

nak jgk resepi murtabak leh? tak penah buat, nak jgk try.. nnt email erk? sha.shaniah@gmail.com
TQVM

Beattey berkata...

ok..boleh...

jap lagi sy email k...