Rabu, 13 Januari 2010

MC..MC...MC....

Salam...

Time membuyung nih...
asyik muka saya saje yang MC....
agaknya naik menyampah orang2 kat ofis ni...
tapi apa nak buat...
dah bahagian saya macam ni...
nak buat macam mana....

pagi ni saje...sudah masuk 2 kali....
tapi ku tahan jugak jebat....
sakit isi perut ni rasa macam ditarik2...
penangan baby yang dah masuk 3 bulan....

Hari cuti saya...
walapun lepak...tetap ada gatal tangan...
buat walnut choc brownies dan agar2 cendol...
gambar tak sempat nak snap sebab budak tecit tu bangun...
kalau nak wat projek masak memasak ni dia kena tido..
kalau tak, habis la berkecah dapur tu....

macam mana la nak menceriakan hari2 saya ni...
korang ada idea....????

2 ulasan:

ibusinga berkata...

sabor yung...(kependekkan dari mak buyung)
sebulan je lagi...
:)

Beattey berkata...

ye ke sebulan lagi...

anak no 1 sampai 6 bulan...agak2 IS la adakah nasib yung sama dengan yang pertama dulu...???