Selasa, 26 Januari 2010

Tercapai jua akhirnya....!!!!


Hmmmm...

Sedap bile dapat makan apa yang kita teringin nak makan...
semalam kan saya teringin makan kek pisang..
sanggup bersengkang mata hingga pukul 12 tengah malam..
sebab malam tadi Jannah tak nak pulak lelap...
so terpaksa la main2 ngan dia dulu sampai pukul 10...
dah tu, en papa plak nak ketip kuku....
dah servis semua (basuh tangan dulu tau)....
baru dapat pegi dapur...



sesambil tunggu kek masak...
saya memotonglah segala jenis bahan untuk masak esok..
mesin apa yang patut...
hajat di hati nak buat cencaru sumbat..
bangun pagi esok..takde la sibuk nak sediakan bahan2..
semua dah tersedia..
tapi tetap pegi keje lambat sebab en papa lambat bersiap...
mengalahkan den!!!!

kek pisang tu saya cuma makan 2 potong jek...
sebab takut terkeluar balik..
selebihnya saya letak kat rumah...
sedekah sikit kat pengasuh jannah...
dan bawak sikit kat ofis...

malam ni teringin lak nak wat roti..
tapi kan, papa ajak pi rumah sedara dia...
nak buat...tak nak...nak buat....tak nak.....
nak buat...tak nak...nak buat....tak nak.....
tengoklah nanti.....

10 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

wa..kek pisang...ble le ngedeng resepi..ikram n ayah nyer suke kek pisang

Mia-Ina berkata...

kek pisang ..ni favourite ayah mia...mia pun suke

kucingorengemok berkata...

semalam kita "buat" roti 2 biji, harga $5.30, tak sampai 10 minit dah siap... hehehe

Beattey berkata...

lin : nak ngendeng2...boleh2...

Mia : fav mak mertua akak...nak ngurat anak kena jaga perut mak mertua dulu...heheheh...

KOG : roti kita coz dia RM10, dapat 6 biji sehhhh....

I want to lose weight berkata...

HUWAAAA... terernya ngko
Dalam mabuk-mabuk tu leh gak wat kek pisang..
Aku kek bodo pun tak jadi-jadi lagi ni

Beattey berkata...

Zel..resepi kek coklat aku tu kodah cuba ke???

PUTUBAMBU berkata...

ish..ish..ish..

*telan ayaq liuq lagi ni..

Beattey berkata...

Putu...

sabaq..sabaq...

Watierman, rmanbkr berkata...

Rajin....and sedap kek tu!!TQ sudi jenguk Akak!

Beattey berkata...

kak...

kita tgk gambar akak masakkn untuk hubby hari2..sedapnya...jeles i...