Khamis, 21 Januari 2010

Rumah Saya....


Mood nak menulis takde...

asyik nak muntah jek nih...

just nak tempek gambar rumah yang bakal siap tak lama lagi...

yahooooo.....

16 ulasan:

apis585 berkata...

cantek!!! kat mana ni? dkt ngan umah skang? nanti dah siap harus wat open house taw!!!

Mia-Ina berkata...

bestnya....nak dpt umah sendiri bersama anak & suami tercinta..

LiAnA berkata...

wahhh besarnya rumah... kat mana ni.. teringin sangat nk buat rumah atas tanah sendiri mcm tu

ibusinga berkata...

kejapnya dah siap!!!
hari tu....baru ground work rasanya!!!

bintangku berkata...

cantiknyer....

aNa SuZaNa berkata...

bestnyaaa..tahniahh..

Beattey berkata...

apis : kat sg penchala..sebelah umah mak mertua aku jek...

mia : akak memang tak sabar nak dudk sendiri ngan famili mia...tak best dok ramai2..takde privacy...

liana : takdelah besar sangat..biasa2 jek..kat sg penchala..

IS : awak rasa kejap..kita rasa lama gile...

Shaniah : thaks alot...

Ana suzana : rasanya rumah awak 100 kali cantik dari rumah saya...jeles tengok umah awak..

Nieza Ishak berkata...

lawooonyaaaaaaa
besarnyaaaaaaa

ada lagi tak tanah spare ??
leh kita berjiran ..hihihi

Beattey berkata...

heheh..rumah ni ngam2 jek nieza...tanak hutan belakang tu dah tanah orang....heheheh

TopsyTurvy Mum berkata...

Salam..

Bestnyer ada tanah buat rumah sendiri..mesti tak sabar2 nak pindah ni :)

d.a.m.i.q.u.l.a berkata...

sronoknye umah dah nak siap.pasni seronok bab menghias pulak hehe

Beattey berkata...

TopsyTurvyMum : hehehe, mmg kita tak sabar nak pindah kak...ada privacy..hehehe

damiqula: hahah..itu dah mesti..hubby kata takut kita lagi malas..caiittt!!!

aNa SuZaNa berkata...

sgt best sbb laman umah besar..umah ana laman tak besar mana punnn.. tp sgt2 bersyukur sbb dah ada rumah sdiri.. Alhamdulillah..

Beattey berkata...

ana : alhamdulillah, laman boleh tahan besar,..dan yang penting rumah sendiri kan..kan..kan???

PUTUBAMBU berkata...

cantiknya rumah baru awak ni Beattey..

suka saya tgk...

Beattey berkata...

Putu, sekarang dlm proses finishing..nnt jemputlah datang umah..

tq..tq..