Rabu, 6 Januari 2010

Bukan malas...tapi...

Dah lama saya tak update...
bukan malas atau dah tak berminat nak berkecimpung dengan arena blogger ni..
tapikan seriously...
tiap2 hari nak dikatakan saya tidak sihat..
jadi otak pun lembab....
keje plak tu..awal2 tahun ni melambak2 la plak..

Morning sickness saya makin teruk sekarang..
klau tengok makanan tu..kena amik mood dulu sebelum makan..
tapikan yang saya pelik bin ajaib...
berat badan saya tetap naik...
nak kata makan yang manis2...tak pulak...
nak kata makan nasi..jarang2....
selalunya saya akan berlapar sebab takut nak makan...
hanya boleh minum susu sekali sekala saje...
confirm berat naik macam dulu....

TTTTIIIDDDAAAAKKK!!!!!!!

mahu atau tidak..kena tempuhi jua...
so lepas pantang pulun la balik kuruskan badan..
time tu ada ke lagi blogger yang nak organized HTN99 untuk new season...???
atau pun contest2 lain..????
diet sendiri ni betul2 memboringkan...
itu cerita 9 bulan akan datang...

projek memasak saya jugak banyak tertangguh...
cuma yang sempat saya buat manggo cheesecake aje..
tu pun tak sempat nak amik gambar...
dah kena sebat..habis sebijik....

esok nak bikin apa ye.....????

3 ulasan:

kucingorengemok berkata...

ishk kesiannya... tapi awak terer tau, htn kita takyah mimpi 99, 9 pun tak pernah sampai, hehe...

Tanpa Nama berkata...

suash kan jadik mak buyungggg...

Beattey berkata...

KOG : heheheh..tak ler terrer sangat..awak lagi terer..pergi lempeng balik lepat...

IS : mmg susah..tapi takpe...dah nama circle of life....