Khamis, 16 Julai 2009

Aku Sangat Terkejut dan Marah

Kadang-kadang aku tak faham sikap orang melayu nih....memang seyes aku cakap...terpana aku sekejap...korang tau kan yang aku baru jek bukak kedai dalam satu blog...tiba-tiba dalam shoutbox aku ada terpapar tulisan-tulisan yang kurang aku senangi...dan lepas ni jugak aku rasa orang 'pyscho' ni akan serang lagi....orang tu tulis aku ni perempuan penipu, pembohong, baik jual under wear la, kuat *** la..kenapa la sampai macam tu sekali...aku tak pernah kacau hidup orang...ni yang rasa macam nak quit jer sebagai blogger.....



Adalah aku sangat sedih....


Aku ampunkan orang yang tulis tu..sungguhpun ia cukup menyakitkan..Biarlah dia puas dengan apa yang dia lakukan...lepas ni mungkin dia akan ke sini plak...mungkin dia nak menganggu aku...takpe la..semoga dia diberikan petunjuk dan hidayah daripada Allah S.W.T. Amin...


5 ulasan:

MiRa^^ berkata...

org yg tulih tu mmg bangang and psiko....

MeL berkata...

kwn i pn kena cmni..dia buat blog jual kek. laku jgk kek dia tu tp ada jgk makhluk2 perosak yg mengganggu. erm, tau kan bole delete & ban msg2 makhluk2 tu..gi icon admin kt box shoutmix tu, pastu delete n banned je ;)

Beattey berkata...

ooo..macam tu yer MEL...tq yer..maklumlah saya baru nak berjinak-jinak ngan blog nih,,,nak godeh2 takde masa sangat...

terima kasih banyak2 MEL...saya akan cuba wujudkan shoutmix tu balik...kalau dia datang lagi sy akan buat macam yang awak ajarkan tu...

p/s:padahnya aku yang buta IT..

Unknown berkata...

beb manusia busuk hati mmg cam gitu....ko jgn patah semangat...aku lum bukak biz..baru bukak blog pun sudah ada yg dengki...takper aku sabar lagi aku active berblog...

apa yg susah yg kutuk2 tak baik tu ko delete & ban jer...

Beattey berkata...

Tu ler pasal..nape la nak dengki sana sini..padahal kita tade pun kacau hidup depa kan posh...lagipun orang yang busuk hati ni bukan senang hati tgk ogr lain senang...rupanya ko dah ada pengalaman lebih awal dr aku...