Rabu, 1 Julai 2009

"7" Im Coming...!!!!!!!



Salam..


Hari ni nak udpate berat den....huhuhuhuhu...semalam dok menimbang sebelum berbuka puasa....akhirnya sampai jugak ke angka tujuh..aku pakai penimbang lama (jangan gelakkan penimbang aku yang dah berabuk tuh hokey..ni takde tipu2 punyer) sebab digital scale aku takde betri (dah kong!!!)...lupa plak nak beli betri semalam....maklumlah pakai digital scale cosway punya...huhuhu...kadang2 macam cipan gak digital scale tu..mabuk-masuk..tekan lain kuar lain..baik beli yang kat carefour tu....mahal sikit pun tak pe....

Semalam angka telah menunjukkan 79kg (masa ni menimbang ngan baju2 sekali tambah berat camera)...woooowwww..... wwweeeiii.....sukenyer...sukenyer..dah lama aku idam kan angka ni..harap2 banyak la lagi turun berat aku nih....baju banyak dah tempah tapi masih sendat tang muntot ni..bengang gue..takkan nak pakai baju jek...kain tak yah pakai ke?????apakah??apakah??apakah????

Target nak losekan lagi 15 kg....adakah dapat masa raya nanti????...kita sama-sama tunggu n lihat k...kena tingkatkan lagi usaha ni....semalam hari terakhir aku berpuasa ganti...dah bayar 15 hari...senang hati lagi....kalau tak risau jek tak habis2 ganti...so hari ni aku sambung puasa lagi sampai hari esok..jumaat tak leh nak puasa la pasal nak ikut ofismate melenjan kuar tengahari....

So hari ni..adalah aku sedang suker hati........Alhamdulillah.....


Tiada ulasan: