Jumaat, 24 Julai 2009

Apa Yang Best Hari Nih!!!!!

Salam,

Banyak yang best hari ni....nak citer satu2 pun payah gak..sebab asyik kena skodeng aje nih ngan boss...erm...sori ye boss..i'm a blogger...chewah...update pun 2-3 hari sekali...pooorraaahhhh....cittt...

Mari aku senaraikan apa yang best untuk tatapan korang untuk hari ni...

hari ni bangun jek pagi tadi, baru ku perasan gigi Jannah bahagian atas dah tumbuh 4 batang...ish..ish...apa la mama ni, baru nak perasaan...kiranya dah besar la dia...hujung bulan nih dah 9 bulan...bila nak ada adik...???


hari ni dapat gaji...walaupun sikit disebabkan kegawatan ekonomi tapi aku bersyukur sangat2 ya Allah..masih ada rezeki buat aku sekeluarga...bila la projek nak masyuk ni....?????



hari ni nak lunch kat kenny rogers....(uhhh..sungguh dan sangat2 heaven....bak kata Zel..) dah lama aku tak makan kat luar ngan budak2 ofis..(adakah hari ni hari cheating...ohhh tidak!!!!!!!!!!) sekali sekala apalah salahnya...pada aku, makan kat kenny rogers ni dah mahal gile,..pasal selalunya aku makan bekal yang aku bawak dari rumah...(ini dinamakan ekonomi..., gaya skrip P.Ramlee dalam cerita 3 Abdul)



hari ni dapat parcel..aku beli brooch dari broochbizz (aku promote ni Zel)..bukan kak kaseh jek yang order, aku pun order gak...2 set butang baju melayu bertahtakan batu swaroski...(amboi, macam bertahta berlian gamaknya aku promote nih...), dan satu untuk aku....brooch luv-luv gitu...



hari ni jugak dapat parcel dari mazliana...beli tudung syiara....yale..yale..yaleee.....


hari ni gak nak beli perfume murah...aku mana boleh pakai mahal-mahal...budget lari nanti...tapi beli perfume yang setakat pakai untuk papa kat umah (apakah??apakah??apakah???)....pakai perfume hanya untuk suamiku yang terchenta sajerk...



hari ni adalah hari mengemas, sebab...sebab...sebab...aku nak balik kampung.....yyyyyaaaaaahhhhoooooooo.....sebab sabtu ni family aku nak buat kenduri arwah mak aku..diam tak diam dah 21 tahun arwah mak meninggalkan kami semua...mak tak sempat nak tengok anak-anak dia membesar dan beranak-pinak....tapi aku nak arwah mak tahu yang kami semua rindukan mak..walaupun aku ngan adik aku hanya dapat bermanja ngan mak aku sekejap jek..iyelah masa tu umur aku 8 tahun....baru nak ingat sikit2...so tak banyak memori ngan mak...



hari ni kak ngah aku call kata baju dah siap...hoyehhhhh...korang nak tau berapa pasang aku tempah????..adalah aku sangat tamak...menempah sebanyak 7 pasang, 3 pasang blouse, 2 pasang baju kurung moden, 2 helai seluar.....upahnya....adalah ini yang paling aku suke...abah yang belanja semuanya,....hehehehehehe...saya sangat sayang pada abah saya yang comel dan cute itu...itulah En Buang Bin Mohd Yasin....abah gak belanja aku gelang yang angah tempah ngan kak jah....santeeekkkk kata abah.....

Itu sahaja yang best untuk hari ni...sebenarnya banyak lagi..tapi tak ingatlah sebab tak larat nak tulis...boss asyik lalu-lalang jek nih....kenapa semak sangat kat ofis ari ni....rupanya boss yang buat lalang..kahkahkah....sekian melaporkan....



2 ulasan:

Unknown berkata...

happening betul hari2 ko...hehe...yg bess tang dapat gaji...hehe

Beattey berkata...

betul2..itulah yang paling best..dapat jjcm macam ko...tapi takleh lawan ko lah posh yang selalu beno aku tgk berjjcm nih...kayo mokcik...